Please click~~~

10/23/2011

Intelligent Nutrients Shampoo & Conditioner

我係一個好敏感既人,皮膚尤其差。先講手,一定唔可以掂洗潔精,掂親都會勁甩皮,萬試萬寧。天氣乾燥手指會裂到流血,所以一到冬天有幾支指定牌子 hand-cream 一定要常伴我左右,梗有 ‘幾支’ 响左近。試過有次冬天出 trip 唔記得帶用 hand-cream,對手爛到痛,要包晒膠布,十隻手指冇隻好,一邊打字手指都會痛。

塊面就每當壓力太大,唔夠瞓等等因素,可以勁爆瘡之餘塊面會一撻撻紅腫,好彩咁多年黎終於揾倒一系列啱用護膚品,病發情況少左好多 (touch wood)。最樣衰一次係其中一隻眼,番番吓工唔知點解眼皮腫到好似比蚊咬腫到隻眼打唔開咁,要幾日先好番,之後嗰幾日番工日日都要同人解釋一大輪。

講番無端端做咩講洗頭水... 其實我既頭皮都係好敏感,呢期天氣又開始乾,頭痕頭皮不斷,頭皮多到個情況係令我唔敢著黑色衫,因為頭皮多到由出門口至番屋企不停拍都冇用,多年黎不停轉洗頭水同睇醫生都改善不大。Intelligent Nutrients 呢個品牌其實近期好多 blog 或者媒體都有介紹,我亦睇左唔少資料睇吓佢係咩,但一直冇衝動真係走去買。直到幾日前睇 Winifred Lai 's  blog黎小姐呢句好 hit 倒我: IN的洗髮水不是生髮水,但因為是certified organic,九成幾有機材料,所以改善甩頭髮的情況,丟少了,頭髮自然多了

人年紀大左,頭髮生長慢左,頭髮無可避免繼續甩,頭髮天生稀薄,又幼又無力既我,每次洗完頭見倒甩出黎既頭髮都好驚會變光頭。剛啱對上支洗頭水差唔多用完,good timing, 走去買黎試。連續用左幾日,只想講:amazing, 頭皮大幅少左,洗完頭無可避免既脫髮都少左。Sales 姐姐警告話起初用既幾星期會好 ‘鞋’ 我都感受唔倒,可能本身頭髮已經傷無可傷 (高峰期一條頭髮可以開 8 個叉,我認真數過的).... 

呢隻 product 賣點係"有機"產品,以前我覺得"有機"只係賣貴啲既藉口,但近幾年發現我用 ‘有機’ 野真係令各式各樣敏感情況改善... 而且呢隻洗頭水同護髮素有薄荷成份,用落有少少涼浸浸又幫我舒緩頭痕,味道都好舒服。 雖然二百幾各一支,但都相當大支,最重要係好用同幫我去頭皮。


http://www.intelligentnutrients.com/cart/categories.php?category=Hair-Care/Cleanse

2 comments:

  1. 呢支我之前有諗過買黎試下,但係2XX支又唔捨得買。T^T

    ReplyDelete
  2. 我用响 harvey nicholas 買,順手買左幾盒 Steamcream 做聖誕禮物, 湊夠一千,用某張 HSBC visa 咭比錢即時減一百,感覺抵左,haha

    ReplyDelete