Please click~~~

10/13/2011

AppNavi: Dying Message - The Sequel 死亡信息 後篇 (Free)

出左勒出左勒~ 下載左十幾次先成功下載加 UNZIP,攪左成個鐘,但玩起上黎就冇好似上幾次咁不停彈 apps 同 hold 住個畫面唔郁,到底係進步定退步呢?

今集密碼唔多,反而多左好多步驟上既要求,好似整盞燈都整一輪... 整體 OK 唔難玩,只係覺得好煩。









29 comments:

  1. 3 7...個到一直佢地都話錯=[

    ReplyDelete
  2. 你當時鐘板面咁睇,12 點方向最北,之後跟住: 3, 7, 1, 6, 11, 5

    ReplyDelete
  3. 盞燈真係好麻煩,最後個陣支木棒仲可以檢視,搞到我以為用佢吊起盞燈,比佢暗算到><

    ReplyDelete
  4. hehe, 唔止我一個覺佢煩, 其實佢放盞燈入個大壼都好 Q 煩 :P

    ReplyDelete
  5. thanks, 多得你攻略, 唔係我又比佢卡住咗~~ T_T

    ReplyDelete
  6. 點解用木棒點極個雪櫃都欏唔到鐵線既=.="

    ReplyDelete
  7. 做唔到以上既野就卡住一路做唔到下面,欏個鉗都甘多step,好煩=.="

    ReplyDelete
  8. 木棒係點雪柜右上角,房內既天花板角位,唔係雪柜角位呀, 我形容得差.... >.<
    呢集最煩仲係做完一個程序,又要試,又話唔得先可以試下一個程序.... 十級煩

    ReplyDelete
  9. 想要说声谢谢:) 每次被卡住,我就会跑来这里‘求救’!非常谢谢你花时间写攻略:)
    看到这次有英文版的公略我感到非常的开心,因为我不太懂得读繁体字。。。呵呵。。。
    但总之,谢谢你!
    祝你有个愉快的一天!

    ReplyDelete
  10. 唔係~都無人問過你呢樣野係我甘問你,我理解能力真係有問題@@"

    ReplyDelete
  11. cherrydrops: 不客氣~ Happy weekend too ^O^

    ReplyDelete
  12. jennifer,唔係呀,我睇番都覺呢句野有語病 :P

    ReplyDelete
  13. 又300 points!
    多謝妳啊!冇呢度,冇300!
    DL邊個玩好咧?

    ReplyDelete
  14. Congratulations~ 你有冇心儀邊幾個 game? 講黎聽聽再話你知我覺邊個好玩丫 ...... 其實係我都唔知而家咩 game 可以用分換 :P

    ReplyDelete
  15. 點解我都有同一樣問題,就係床底個保險箱,跟足你個方法開都開唔到,都係話錯>"<

    ReplyDelete
  16. 你用燈睇左牆上提示未?用木棒拉夾萬出黎輸入就可以。你試吓重覆點床邊提示都唔得既,你試吓重玩丫

    ReplyDelete
  17. 原來係我懶醒@@"見到保險箱打側左,我就打側睇~兼打側入密碼=.="
    Anyway thx a lot~

    ReplyDelete
  18. 嗯!! 我中意Blood-stained mansion..
    會同鬼有關嗎...??,, OR 謀殺...有關嗎..?

    ReplyDelete
  19. blood-stained mansion 好似係個主角受邀請去調查一個秘密組織,幾好玩架,good choice ~

    ReplyDelete
  20. 點解我挽唔到鐡线?仲要多谢你。

    ReplyDelete
  21. 鐵線响天花板,鹿角既左上方

    ReplyDelete
  22. 我個鐵線整唔到燈架呀....>.<

    ReplyDelete
  23. 試吓將個燈放入壼唔得,再檢線鐵線,按佢個勾位就應該變燈架...

    ReplyDelete