Please click~~~

10/21/2011

鬼故:看不見的同屋 I

下畫出左個冇料到既故事,而家補番個真人真事,但因為故事太長,會斬件兩集出的。

朋友家姐職業係白衣天使,早年自行置業,邀請佢個妹 (我朋友)一齊住。朋友同呢個家姐感情一向好好,唔駛錢又有地方住當然搬左去。

姐妹倆都係冇宗教同比較隨心既人,入伙冇做拜四角儀式,家中亦冇任何神像或者裝香。入伙後不久某個星期六,朋友於家中午睡,佢張床係上格做床下格書枱+衣柜,當佢瞓瞓吓,覺得有人搖張床,越搖越大力,好似地震... 但佢大小姐依然唔肯起身,照瞓可也。突然間,佢好似聽倒把細路聲,重覆幾次講:姐姐起身同我玩丫,跟住,有隻好凍既手捉住我朋友隻手,佢即刻醒左,但係唔見有人,佢以為係佢家姐玩野,但成屋揾過都只得佢一個响屋企。佢望吓隻手,見幾個細細既紅印... 好似比人好大力捉住留底既....

待續: http://dorstalk.blogspot.com/2011/10/ii.html

6 comments:

  1. 十分可信的,因為事主係我一個一齊做左好多年野既同事,佢份人好老實,嗰一排我地差唔多日日都等佢番黎報告新鬼故 :P

    ReplyDelete
  2. 我中二個陣某一日訓醒,左手手踭位無端端有一達2吋x2吋嘅瘀痕,但係一d都唔痛,捽散瘀膏都無用,我婆婆話我可能比鬼"meet"

    結果個瘀痕差唔多2個月先散,最慘個陣夏天,著短袖衫遮唔到,仲成日比人問發生咩事

    ReplyDelete
  3. 嘩,你都多‘異常’經歷喎 :P

    ReplyDelete
  4. 夠勒,時運高就睇唔倒 ^.^

    ReplyDelete