Please click~~~

10/24/2011

內地孕婦

剛剛電視新聞提及一班本港孕婦為了反對大量內地孕婦來港產子而上街遊行,畫面所見好多媽媽抱住小朋友或者推住嬰兒車上街去。今日天氣雖然唔算太熱,但間中客串照顧小朋友既我都明白咁做都幾辛苦。

我有一個朋友,剛剛於上個月生了個小朋友,佢知道預產期馬上去政府醫院排期,要第三間醫院先有位。佢响政府醫院有做檢查之餘都有揾私家醫生,因為佢話政府醫院可能人太多,檢查有時好求奇,亦要等好耐,另外係佢要番工,有時約食飯前後產檢佢就基本上要請一日假。

每次佢去到政府醫院做產檢都以為自己番左內地,四周圍都係講國語或地道方言既媽媽,有次佢做完檢驗去比錢,前面排左個國語媽媽話冇港紙,要比人民幣,醫院職員叫佢去提款再番黎,但個國語媽媽講左一大輪話人民幣你一兌一收你有著數啦,港紙唔值錢架而家。醫院職員話用廣東話回應話佢唔識國語,總之醫院唔可以收人民幣... 結果我朋友被迫排左成半個鐘就等佢地解決件事。

到朋友生仔當日,因為唔想因為佢打針止痛令 BB 一出世又要打支針 (咁上下,我都唔知原因),佢選擇左吸止痛氣。當佢生得之際,醫院通知佢止痛氣冇貨.... 朋友被迫响冇止痛情況下生左個 B,佢話永世難忘。後來同其他生過小朋友既人仕講開,原來話由於太多孕婦生仔,醫院基本上止痛氣既存貨係兩個孕婦預備一個,可以話同時間生仔既就手快有手慢冇(傳聞,不能確實)。又因床位緊張,佢生完第二日就比踢出醫院回家去。朋友出院後感慨地話:又話照顧本地孕婦優先既?

冇歧視內地孕婦,反正我冇打算生仔,只係香港醫院根本就 support 唔倒咁多人黎生仔。而且香港就黎八百萬人勒,再黎咁多人,香港就黎填埋條維港,將港九新界同離島連埋晒都唔夠地方住.... 未填之前又炒到啲樓幾萬蚊一尺..... 唉... 做香港人有時都幾灰!!!!

6 comments:

  1. 雖然我只係一個中學生, 距離生育都仲有一大段路, 但係我覺得政府立場應該要企硬, 唔俾任何福利予非本地孕婦係香港生既仔女, 甚至外國人都係, 如果係咁, 個個仔女都要申請對父母落黎乞綜緩, 咁香港仲得了?
    但無奈既係香港政府要用呢個方式討好阿爺.... 唉

    ReplyDelete
  2. 香港醫護人員已經嚴重不足,遲d連外傭都有居留權的話,作為香港人嘅我哋真係可悲,連病都無位比你去醫

    ReplyDelete
  3. Bingo~ 北區嗰邊醫院都好離譜,我有個 auntie 有事入院,入院頭三日都係瞓走廊加床,一啲私隱都冇,又冇得休息。結果頂唔順轉私家。我表妹之前整親隻腳,因為有保險所以一心去私家,佢跛跛吓走去左浸會同法國都 full house, 最後都走左去聯合先有位。超離譜。

    ReplyDelete