Please click~~~

10/19/2011

AppNavi: An Odd Game 筆仙 (Free)

Apps 上方 banner 出現之遊戲,以為是收戲 game, click 入發現免費是也~

主角與同學玩筆仙,中途瞓著了,夢中疑似見鬼要幫 ‘人’ 揾仔,成功逃出發現仍然筆仙中,即走...  簡單遊戲,提示非常明顯,一次過完成~~

Happy Escape~~~

Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/escape-game-an-odd-game/id473211285?mt=8



25 comments:

  1. 請問燭台係咪應該會有枝蠟燭? 有火機, 有燭台, 應如何走進地下室?

    ReplyDelete
  2. 房中枱腳有爉燭,用火機點爉燭...

    ReplyDelete
  3. 真係唔該你, 諗住唔睇攻略靠自己, 點知搵唔到蠟燭
    之後Rosehip個part, 我都諗到here係指bb身上的部位, 但我諗唔到係hip, 淨係諗到ass =.="
    最後都係要睇一睇攻略, 不過今次真係好簡單==

    ReplyDelete
  4. Rosehip 我都試左幾次先啱 ^.^

    ReplyDelete
  5. 唔知點解我見唔到蠟燭嘅..我係咁按左下隻腳..張枱係咁反嚟反去~

    ReplyDelete
  6. stacy, 應該要開左藍/綠掣機關先,攻略改番次序了,你 refresh 就見 :P

    ReplyDelete
  7. 好多謝你嘅攻略,每次都要靠你先玩到!Thank You!

    ReplyDelete
  8. 唔駛客氣,有 game 齊齊玩~

    ReplyDelete
  9. 多謝你嘅提醒,唔係都唔為意係free game,現正努力中解題^^

    ReplyDelete
  10. 支candle放嘅位置夠曬古怪(汗)
    出左新game喇,快d dl啦~~

    ReplyDelete
  11. 新game逃出了,但係壁畫個度我亂撞解左(負轆到爆),不過睇唔明個解法(汗)

    ReplyDelete
  12. 都唔知係free game,今日喺appstore見到先知~即dl@@"
    上forum上唔到...睇下今次可唔可以靠自己先^^

    ReplyDelete
  13. Agnes, 我今朝唔得閒,未 download 呀,不如今次你寫個攻略 email 比我,我 blog post 出黎寫番你出丫 :P

    ReplyDelete
  14. 你個提議唔錯~不過你好快手已經post左右:p
    不過我自己都試下寫下先,哈哈

    ReplyDelete
  15. 見你唔答我,以為你唔認心直接拒絕我嘛,咪走走去整攻略囉, hehe

    ReplyDelete
  16. Dor's,
    個藍/綠掣機關,我試過好多次,都開唔到,請賜教!謝謝!
    JOYCE

    ReplyDelete
  17. 要按一下,燈著,再按一下,應該燈係會關。總之係要燈著一次先算一次。

    ReplyDelete
  18. Dear Dor's,
    多謝你的回覆,但我已翻閱紅書看最後一頁寫著"最好把濕的東西弄乾",再看風筒,只見它綠燈閃著,閃著,(這代表RRLRL?),跟住再去藍/綠掣機關照著RRLRL按,但都只顯示"沒有什麼特別的地方",請再賜教! 謝謝!

    ReplyDelete
  19. RRLRL用於外面床頭牆上綠藍掣,但你要先用風筒吹亁房內地上水跡

    ReplyDelete
  20. Dear Dor's,
    OK la, 真的感激你的回覆和常常分享,也敬佩你的智慧喔!!

    ReplyDelete
  21. 寫出黎既野有人睇我已經好開心勒,真係唔駛客氣 ^.^

    ReplyDelete
  22. 呢個好易!
    只係睇左兩次攻略咋!哈哈!
    逃走成功!

    ReplyDelete
  23. melody, 恭喜晒,繼續努力~~~

    ReplyDelete