Please click~~~

10/25/2011

那些年,我們一起追的女孩

話說星期天路過 APM, 一張 A 仔 poster 吸引住我既目光,原來係憑戲票 + 30 蚊可以換購一套三個 A 仔主題既 clear folder,為左 A 仔,身為 GH 同 UA fans 常客既我,第一次响 Palace APM 睇戲,睇左呢套城中話題之作: 那一年,我們一起追的女孩


影評話唔錯,好多人話好得,睇完後我反而覺只係好笑。可能戲中既 ‘共鳴’ 男生比較易感受,可能讀書時代萬人迷既女生先會勾起回憶,會心微笑,好可惜,我兩類人都唔係,我只能當係輕鬆笑片睇。劇情某啲橋段比較誇,搞笑為主,睇完覺得結論係 Right People, Wrong Timing...

反而戲中輕輕帶過既 “平行時空” 吸引左我既注意, 呢個係 Fringe 既主要概念,莫非係出下集既伏線?男女主角會响另一時空大團圓?

據聞套戲係九把刀自己既故事,女主角真有其人,亦係靚女教師一名。因套戲大賣而請假一年與老公避走內地 ~

雖然呢套戲 not my cup of tea, 但係,睇完片頭我已經覺得值回票價 ^O^



事源我為左 A 仔睇戲,而電影播放前例牌提示短片... OMG.... A 仔動畫是也 ^O^ 真係好有衝動去偷拍.... 當然我冇做到,網上揾唔倒條片,只 google 左幾張圖:







Images captured from: http://blog.asiaclassified.com/b-wing-x-broadway

No comments:

Post a Comment