Please click~~~

10/24/2011

鬼故:學校幽靈

多謝 Agnes 提供既鬼故
_________________________

話說當年我留學英國,我所就讀既寄宿學校係一個好有歷史既女校,有位師姐同我講過,我地學校曾經有位師姐唔知發生咩事,有一晚喺所住既房間跳樓自殺。我地校舍唔係好高,最高只係得4層樓高,而個位自殺既師姐所住既房正正位於最高樓層。當時佢係半夜自殺,但係我地校舍係好似"堡壘"咁,10點左右刪左大門就無人會入到去,所以並無"看更"會巡校舍。到大概5點左右,有修女早起經過見到個位師姐喺地下淹淹一息,地下已流到一大灘血,送院途中已不幸離世.....

自始我地房間既窗全部封到只可以開到約15cm高,而出事個間房己經封左無再比人入住。我地學校每一個學季都會轉1次房,點知有季好不幸地我轉左去事發房間既隔離間房!

我係同另外一個女仔一間房,大家初初入住個陣都有d驚,住左一排都無異樣,大家都無再為意呢件事。學校每晚大約10點鐘都會有修女巡一次房幫我地熄燈訓覺確保每位學生都返左房。我地間房個窗係望到修女回程必經既對面個橦宿舍,臨近考試我地想開夜車溫書,我地都會喺熄燈後企係窗邊見到修女返左去我地會開盞小檯燈溫習。

有一晚我地如常喺窗前等修女返房,見到修女返左房,咁我就拎轉頭諗住同我室友講可以開燈,點知當我一拎過去個下,我見到有對半身白袍既腳令空喺我室友個頭既左邊飄下飄下..........我當時即刻呆左!我室友見我呆左問我咩事,我當時驚到唔敢講,又驚嚇親佢,我只係同佢講今晚開檯燈我同佢一齊訓 (其實我當時既反應,我室友應該估到咩事),結果大家齊齊縮係張床度成晚唔敢訓!到第二日我地同一個師姐講發生既事,佢同我地講自殺個位師姐好似係0個個月去世,為左確認日期,我地去左學校其中一個花園,個度為左記念個位師姐種左一棵小樹,上面有寫佢既名,出生日期及死亡日期。去到結果發現,我見到野個晚正正係佢既死忌..............

之後我地將屋企人比我地既玉呀,十字架呀,念珠呀,所有保平安既野帶晒係身,過左一排,我地終於捱到轉房,遠離事發房間了........

3 comments: