Please click~~~

10/19/2011

碟仙 銀仙 筆仙 手指仙

筆仙個 escape game 令我諗起讀書時代,校內曾經有一段時間極奇流行各式各樣既 ‘仙’。身邊有朋友十分沉迷,但自己一直無參與。所謂既 ‘仙’其實係靈體,傳說好多規則,例如唔可以問名,唔可以問佢點死,問完要 ‘請’ 走佢先可以放手。嗰一期學校每到 break 或者 lunch 時間,好多人就自己埋堆‘問問題’。開頭都覺幾好笑,後來學校氣氛越黎越恐佈咁....

傳聞有人問仙後上堂中突然嘔到七彩 +抽筋,話係請仙後冇送仙走。

仲有,一位 A 小姐,精通各式仙家,甚至話有個 ‘仙’ 留响佢隻左手,唔需要次次請 ‘仙‘。想問事可以問完,手指會比答案,當然只有當事人明白,大家都半信半疑。當時人話個‘仙’考試測驗都會比提示佢,所以佢唔駛再温書,由於佢成績一向都唔錯,到底係有‘仙’ 幫定靠佢自己聰明才智就不得而知。唯一肯定既係以前經常笑得好開朗既佢,與 ‘仙’ 為伴後個人變得好陰沉,就算笑都似係皮笑肉不笑咁.... 番學時經常見佢自己座响位,自言自語,好似同人有講有笑.... 但附近係冇人既...

有一次,有個代課老師出現,佢一入班房,A 小姐發癲,响班房內四圍走,叫代課老師離開,個老師唔知咩事,即時離開班房 (其實好多同學都出晒班房),附近班房幾個老師可能見咁嘈都過黎睇咩事。老師們合力送左 A小姐去醫療室,再揾家長接佢番屋企,之後佢一直冇番學。隔左一段時間, A 小姐退學了,傳聞家人送佢去澳州讀書;亦有人話佢思覺失調,其實比人送左去醫病。

至於點解代課老師出現 A 小姐會咁大反應,有人話該名代課老師係虔誠基督徒,所以 A 小姐對佢有咁大反應,真正答案就冇人知勒。

而嗰一期既 ‘仙’ 潮,印象中好快就冇咩人再玩了。

14 comments:

  1. 我以前都有玩過,而家諗起都覺得自己點解會咁大膽!

    ReplyDelete
  2. 你都好大胆喎 Annie, 咁你玩嗰時啲野係咪真係自己郁?我成日覺得係比人整郁...

    ReplyDelete
  3. 好在係玩完個遊戲之後先見到你呢篇文,否則一定嚇親。再加上個遊戲又有個BB公仔,好恐怖呀

    ReplyDelete
  4. Long time no see... your message :P... miss u Koalin~~~ 我仲有好多鬼故喎 ,想睇我可以繼續寫 ^.^

    ReplyDelete
  5. 個感覺係自己郁嫁!真係好鬼驚!

    ReplyDelete
  6. 我嗰陣都有玩過豪仙銀仙同筆仙,細個唔識驚,大左唔玩lu.

    我好鍾意聽鬼故呀~Dors寫多d分享下吖^^

    ReplyDelete
  7. wah wah,同類呀,我勁鍾意聽同睇鬼故,以前成日半夜三更聽收音機鬼故,儲埋好多 ^.^

    ReplyDelete
  8. (共嗚中)我都好鍾意聽恐怖熱線,不過佢轉左時間少聽左,又懶得上網聽返.

    見你post左2個鬼故,一陣慢慢睇先,呵呵

    ReplyDelete
  9. 你有鬼故都可以 share 比我睇喎 ^O^

    ReplyDelete
  10. 多多 I miss you too,我又要聽鬼故又要驚 :P

    ReplyDelete
  11. Koalin, 鬼故咁係咁先吸引人嘛, hehe.
    P.S.: 真係好多人叫我多多或者亞多架, 唔通你真係識我既? :P

    ReplyDelete