Please click~~~

10/24/2011

鬼故:看不見的同屋 II

看不見的同屋 I 後篇,其實中間應該仲有幾段小插曲但我唔太記得詳情,所以 skip 左,只寫我記得既部份..... 
______________________________________


朋友雖然見手上有紅印,但回想成件事,佢覺得成件事都似發夢咁,天性樂觀既佢話啲紅印可能佢瞓覺唔知點整倒,過幾日就冇事,但佢醒左之後就即刻出街 ~


事隔幾日,佢家姐番左工得佢一個响屋企,佢响廳睇睇吓電視瞓左。佢瞓瞓吓隱約聽倒有一男一女傾計,起初以為係電視聲,但聽唔倒談話內容。突然佢好清楚咁聽倒把女聲話:煲乾水勒,仲瞓


朋友即醒,聞倒一陣濃味先記得廚房煲緊湯,佢立即去睇,發現啲水真係煲乾晒,就黎火燭咁滯,煲報銷了。


嗰晚,朋友等家姐番屋企就同佢家姐講番呢兩件事,點知佢家姐話:我知呀,有一晚我瞓瞓吓,轉身見倒個著唐裝衫既男人背向佢,瞓左响佢隔離。仲有一晚佢半夜放工番屋企,入屋見個長髮女‘影’入左佢房。佢家姐話响到住左幾個月都相安無事,佢今日仲提你煲乾水,多個人照顧你個大頭蝦都幾好丫,大家各自生活咪算囉。


朋友聽完,話佢家姐做咩唔話佢知,家姐只答佢:層樓住得好好哋,唔通咁快搬咩,上屋搬下屋唔見一籮殻呀.... 總之,家姐覺得一啲問題都冇。


之後,有一晚,朋友瞓瞓吓,聽見一男一女一小朋友對話 ﹣
男:原來佢見倒我
女:你做咩瞓人張床
男:有床唔瞓唔通瞓地下
小朋友:難得有人陪我玩,唔好嚇走佢呀
男:係喎,我未同細妹打招呼...


朋友開頭都以為發夢,但當佢聽到最尾一句,佢極速著番件衫,衝左落街,打比家姐話佢知件事,佢家姐答應佢聽日揾個 ‘師傅’ 睇吓間屋。之後,師傅睇完既答案係,屋入面有幾個 ‘舊住客’,住左响到幾十年,啲‘住客’都冇惡意,只係同佢兩姐妹玩吓。師傅幫佢地做左少少儀式,臨走時講左句:冇事架勒,間屋風水幾好,仲好旺桃花架,安心住啦


最後,兩姐妹一年內先後結婚,家姐仍然住响嗰間屋,但再冇見倒呢幾個 ‘住客’了。
___________________________
看不見的同屋 I: http://dorstalk.blogspot.com/2011/10/i.html

9 comments:

  1. melody, 而家講就好笑咋,嗰一排我呢個同事仔好慘架,日日冇覺好瞓,佢家姐夜班佢都唔敢自己番屋企,成日求人去佢屋企陪佢,或者去人地屋企住

    ReplyDelete
  2. 你同事都好慘,有得震無得訓

    ReplyDelete
  3. 係架,嗰期見倒佢落晒形,可憐

    ReplyDelete
  4. 好似(周銳出的—本書)裏面的故事的改篇

    ReplyDelete
  5. 話時話,我未聽過 ‘周銳’喎,你話我知佢邊本書似,等我問番我朋友佢有冇睇過丫

    ReplyDelete
  6. google 左一下,周銳寫兒童讀物喎,兩個可能,一係我同事仔一個月唔瞓做埋戲呃我地,睇完本書話個內容我地知,再唔係只可以話 : 如有雷同實屬巧合

    ReplyDelete