Please click~~~

10/10/2011

元氣壽司

一向鍾意食壽司,壽司廣好得,但偏貴,連鎖壽司既話近幾年基本上都係去元氣或者千両,又因為有 VIP 咭,8 成時間都係去元氣,一個月都幫襯佢4﹣5 次。自從出左 9 蚊碟之後,已經發覺佢靜悄悄加價,漸漸連濕紙巾都要問先有,每次換 menu 除左加少少時令食材外,價格都 ‘有所調整’。以前兩個人食 HKD 280 - 300 左右,對上幾次去已經要 HKD35X 埋單,而食既野次次都差唔多架咋。

上星期收倒元氣 SMS 話要指定時間前食滿六百蚊方可續會,但係以往生日月份一次 8 折,每次都有 9 折既模式將會取消,變左 10 蚊 1 分回贈,每十分變十蚊用,積分下次先可以用,零頭數就冇得計勒.... 理智上好明白通漲,食材加等等等等,但我冇左即時 9 折,之後食咪兩個人要 HKD400 咁滯。係咁我寧願去食其他野,起碼唔駛等位等到痴左,又要比咁多錢。

至於今年續唔續會,隨緣啦。有咩理由我今日食左四百幾,你第二日先 SMS 我話要六百蚊續會,呢四百幾蚊一蚊都唔計.... 擺明叫我唔好食啦 >.<

其他壽司舖最慘間間水準都唔同,想轉間方便又穩定既都唔易。好似我鍾意 TST 千両因為唔駛點等位,食物都幾平均 OK,但啲侍應就有待進步;沙田間峰壽司既大條三文魚腩壽司,同特長海鰻,燒鵝肝 ;荃灣間北海道活壽司燒牛舌等等,最可惜間間都唔近我,要去開嗰頭先會食 (仲要撞啱唔駛等太耐位),試過同名店舖其他分店,但總係好似總係差少少咁,可能先入為主.... 寫寫吓有啲肚餓添..... 





4 comments:

  1. 元氣又貴又唔係特別好食...

    ReplyDelete
  2. 我鍾意食佢個軟殼蟹手捲 :P

    ReplyDelete
  3. 元氣無時無刻都咁多人排隊,我放棄左好耐 ^0^

    ReplyDelete
  4. 太多人都唔排,通常都係六點幾就去食先唔駛點等,之後... 應該都唔再等架勒 >.<

    ReplyDelete