Please click~~~

10/20/2011

鬼故:間房有‘人’ ??

有一次出差,入住酒店。去到房門口發現係尾房,我都冇所謂,但開門入到房先發現間房大到離譜!除左兩張單人床,一張書枱,床尾中間根本可以放張 ping pong 波枱,入到去未開電視我仲耳鳴,去睇個廁所.... 雖然話係長條形,門口去到浴缸都要十幾步.... 雖然平時出差都習慣自己一間房,但咁大一間總覺得好唔自在,但酒店聲稱冇房換,叫我第二日再去問有冇房換。但以我早出晚歸既 schedule, 番到去仲邊有精神攪轉房,唯有照住。

同行其實有兩個男同事,佢兩個間房係正常雙人房,唔會好似我間咁大到恐佈,但兩個死仔打死都唔肯同我轉房, 人善被人欺  >.<

講番間房,個人習慣夜晚會將第二日要拎出街同著既野晒舖响另一張床,感覺好似安心啲 (見倒隔離床有野可以同自己講係衫啫),第二日又方便唔駛再揾餐死。

可能間房太大,第一晚瞓得好差,成日聽倒廁所滴水聲 (我自己睇過好多次,唔係我間房既廁所),唯有成晚開住個電話播歌,濛瀧中瞓著左。第二朝起身,去完廁所出黎,先發覺另一張床既衣物好似比人推埋一邊。感覺似有人瞓半邊床,所以推啲衫去另一邊。嗰刻心打左個突。打電話去 reception 問佢有冇得換房,結果當然係冇啦。

第二晚,瞓到半夜,聽倒電視聲,發現房內電視打開左.... 我十分極之肯定個搖控响床頭柜上,我冇可能唔覺意開倒。都冇可能係預校開機,因為部電視係好舊式既大牛龜電視。再次,我極速開大個電話 mp3,熄電視,再瞓... 因為真係好很攰。

第三晚,冇錯,又係半夜,瞓瞓吓好凍,今次發現係個窗開左.... 請注意,當時室外氣温得幾度,咩人會開窗瞓覺呢?

之後,冇第四晚勒,因為我頂唔順,去 reception 勁嘈要轉房,講明冇房轉我轉酒店。搞左一輪佢地換左間房比我,但話明住三日又要再轉房。嗰一刻我有房就轉啦,仲邊理得佢咁多。

6 comments:

  1. 夜媽媽得返自己一個溫緊書未訓, 禁上黎見到鬼故真係好恐怖@@!

    ReplyDelete
  2. haha, 咁日光日白先睇啦,呢啲都係碎料,仲有好多,得閒再寫 :P 比心機温書呀

    ReplyDelete
  3. 講真隻鬼唔係害人就無所謂啦
    不過想做朋友都唔知點溝通=w=

    ReplyDelete
  4. 其實當時會係忟多過驚,晚晚攰到死,瞓得幾個鐘又要番工做野,但總响半夜被嘈醒... :P

    ReplyDelete
  5. 我好怕住尾房,每次出差要求近lift,房號冇4字.
    有次去北京間房係1314,我個賤阿姐嚇鬼我話一生一死呀...跟住成晚瞓唔著

    ReplyDelete
  6. 近 lift 又會嘈喎,我試過一次近電梯,朝朝六點幾電梯‘丁丁’ 不停响,冇覺好瞓...

    ReplyDelete