Please click~~~

10/18/2011

續:有關張貼攻略事宜

繼 ‘有關張貼攻略事宜’ post: http://dorstalk.blogspot.com/2011/10/blog-post_10.html 

投票結果, 45 票一面倒 JPG format 勝出! 暫時會保持用呢個方法出攻略。但我發現間中唔少人成張 JPG copy 走 (在線人數顯示可見被 copy 了既紀錄)... 似乎未能杜絕問題呢~

P.S.: 多謝各位提議,而家成篇文章比人 COPY 既情況已經好好多了,JPG 比人 COPY 走都唔係多,冇所謂啦,暫時我安於現狀,好滿足了。咁多人關心,感動 ING T^T

10 comments:

  1. 所以我都係認為,限制100人係最好既~
    任何人都無得怨,因為啲唔尊重人既人迫成既~
    唯有就真係想睇既人留e-mail,經你審批過再決定.

    ReplyDelete
  2. 限制人數都可能有個問題,係我唔知 add 左既人係咪會 post 我啲野出去呢... 開個 email a/c 實在太容易勒...

    ReplyDelete
  3. 我記得JavaScript 有個function 係可以禁止d人right click 去save as,如果你會用一個folder裝pic,記得整板"吉"嘅index.HTML page,咁佢哋就唔可以抄,同埋你d圖將個出處寫大d,因為就咁放喺右下角好易比人cut走。希望呢個方法幫到你

    唔知點解我只可以用iPhone 留言比你,但係用電腦就check唔到我個account,好鬼衰

    ReplyDelete
  4. Copy JPG唔等於post出去既,我都copy低左個JPG落iPhone到,唔駛下下上網load
    不如你整大d個水印啦

    ReplyDelete
  5. GinSon, 我都明白 COPY 唔得於 POST, 所以我好滿足架勒 ^.^

    ReplyDelete
  6. Agnes, 你個 message 原來 spam 左,got your email, thankssssss ~

    ReplyDelete
  7. 整大個水印佢
    再寫埋無限轉貼者死:P

    ReplyDelete
  8. 再唔係咪唔出攻略囉,我地有咩卡住就黎呢度POST,係麻煩少少,勝在唔怕畀人偷嘛:D

    ReplyDelete
  9. Thanks Agnes, PikachuEXE, 彌賽亞: 暫時我 keep 住咁出,我朋友話齋,啲人咁有誠意拎去剪輯既隨佢啦,我眼不眼為乾淨 ^O^

    ReplyDelete