Please click~~~

10/21/2011

夜半電話

其實呢個唔算鬼故,算係怪事多啲....

一向都唔會熄電話,可以話電話係二十四小時全天候開住,冇特別原因,只係習慣。有一晚,半夜三更自己一個响廳睇鬼故,啱啱十二點,電話响響,我嚇一嚇之餘九秒九去聽,驚嘈醒屋企人。拎起電話隨手就聽,喂左幾聲冇人應,打算收線,突然有把唔男唔女,好輕好似冇用氣講野既聲音傳出,講左句:我呀

對方電話背景好靜,好似响個好空洞但有少少回音既地方講電話咁,我睇番電話,發現係個冇來電顯示既電話。我回佢一句:邊個,唔好咁無聊半夜三更玩電話

對方答:我呀,你唔記得我拿,我專登番黎揾你呀

背景加上對方語氣,令我覺得毛管戙,於是我冇答佢,極速收線。收線後不停收倒幾個冇來電顯示既電話,我冇聽,到第三次再响,我熄埋個電話。電視套鬼片我都冇睇埋,就走左去瞓覺。

第二日,又係搭正半夜十二點,電話再響,又係冇來電顯示,呢次我唔敢聽,順手熄電話。之後落黎既幾日我都响十一點左右就關機.... 唔想再比個電話嚇親。

隔左一日,中午,我响街,又收倒個冇來電顯示既電話,由於唔肯定係咪長途,所以聽左,又係把唔男唔女既聲,第一句又係:我呀

呢次我都費事答佢,立即收線,但佢死唔斷氣,不停打比我。我再次熄左個電話,隔左半個鐘左右先開番,因為約左朋友要揾佢。之後我去左睇戲,响戲院睇緊套泰國鬼片之際,電話又响,又冇來電顯示,第一次我冇聽,轉頭又打黎幾次。我之前都同同行既朋友講過呢件事,我話佢知又係個冇來電顯示電話不停打黎,朋友叫我比個電話佢聽。朋友拎起電話,喂左幾聲,對方冇反應但冇收線,朋友收線前講左句:再打黎我會報警。

以為件事就咁結束? 仲未... 戲院後一星期左右,又係半夜十二點左右 (因為隔左幾日以為冇事,電話又繼續維持長期開機狀態)。當時都唔為意又會係呢個唔男唔女,隨手拎起電話‘喂’ 左一聲,對方第一句又係:我呀

堅覺得個電話好煩,隨口一輪咀咁話:你你你你好煩呀,堅識我有野講就 email/ whatsapp/ facebook/ msn 我,唔好成日半夜三更打黎,你唔瞓人地都要瞓。唔識我要玩電話既就過主,你係人又好係鬼又好,唔好再揾我,我幫唔倒你做任何野,你悶過頭揾人陪就去玩 line.... 咁上下啦,講左都分幾鐘左右掛,第一次,對方主動收綫了。呢次亦係最後一次(希望係)收倒呢‘位’人兄/姐既電話.....

5 comments:

  1. 一定係d無聊人玩電話,有d人好變態,亂打電話周圍玩人,一見你cut線就save你個電話得閒打比你。

    我都試過有類似嘅事,條友得閒就打黎,係要比人小先唔再打黎。香港人真係壓力大~

    ReplyDelete
  2. 第一次聽真係有少少驚,可能係自己半夜睇緊鬼片加埋個死人頭把聲,之後只覺得佢好煩 :P

    ReplyDelete
  3. 係呀,萬聖節嘛,七月節寫都驚撞鬼,而家寫多幾個,之後可能唔寫架勒 :P

    ReplyDelete