Please click~~~

10/10/2011

有關張貼攻略事宜

多謝各位支持~ 一向有留言既或者第一次見留言既朋友都有响我上個 post 留 message,百感交雜,其實出 'Any idea' 個 post 前我真係諗過以後只玩唔公開攻略,save 晒响自己部電腦睇啲人點抄, 有本事 hack 我部機丫笨,hahaha(痴左)。我寫攻略,只因自己白痴,成日將啲 game 玩完再玩,但有時陣一排再玩就唔記得左下部點做,上網又揾唔倒人地寫既攻略,我又入唔倒 forum 睇人地 review,先寫响個 blog 諗住自己睇吓,諗住有緣人黎到就分享吓啦,當時都冇諗會唔會有其他人睇。點知寫寫吓儲左班朋友出黎,意外收獲。

言歸正傳,網友 senghong 提議將攻略 jpg 左再放上網,我响 The Dying Message 1 死亡訊息 (上)試左,大家睇完覺得 OK 嗎? 點圖可以放大的,電話/ ipod/ ipad 等等睇都可以拉大個圖。

如果大家覺得咁 OK 既,我之後既攻略都會咁出。如果都係唔方便睇既,我可以開多個 blog 只放攻略,而限 100 位 readers。

開左個投票,請比意見~

18 comments:

  1. 支持用jpg出,睇得好清楚^^

    ReplyDelete
  2. 通常d人一見冇得成篇字copy出黎咁樣既話, 就會懶得重新打出黎貼出去~ 支持支持~

    ReplyDelete
  3. thanks Agnes & Nevil, 睇黎終於揾倒個唔駛煩倒大家既解決方法,雖然我揾左又試左成日先識將 word 轉 jpg.... T^T

    ReplyDelete
  4. 請問咩叫將jpg 左再變圖貼上網?放喺呢度?定係放喺第二度?
    我係電腦白痴,請指教~thx a lot~~

    ReplyDelete
  5. jennifer, 應該係將攻略變 jpg 圖再貼上網,你唔話我知我都唔知寫左野 >.<

    ReplyDelete
  6. 用ipad放大睇都ok啊!支持支持^^

    ReplyDelete
  7. 呢個好啊!
    不過等我過唔到關先睇攻略[sosad]

    ReplyDelete
  8. 這個方法很好呀,我又學到野喇!!

    ReplyDelete
  9. 多謝你咁為我地著想,以後出攻略要辛苦你做多幾個步驟m(-_-)m

    ReplyDelete
  10. 多謝各位意見~ 清楚睇倒就好勒。
    山明:其實我好白痴,上網揾左一大輪啲人又 screenshoot 又XXX 咁講,有人直頭話 word 冇可能轉 jpg... 結果發現電腦內置有呢個 function >.< lll
    Agnes: 唔太麻煩,比機會我學多樣野添 ^.^

    ReplyDelete
  11. 支持!支持!
    亦多謝您,每次都靠您帶我離開 :)

    ReplyDelete
  12. 其實我都唔知可以點整,只係知可以copy & paste word既內容落小畫家,咁就可以save個jpeg。

    ReplyDelete
  13. Thanks Dick~
    山明:因為舊年轉左用 Mac 機,Mac 冇小畫家,我唔識點搞... :P

    ReplyDelete
  14. 呢個方法幾好喎!舉埋腳贊成!

    ReplyDelete
  15. 支持呀!! 唔好俾人咁易copy你嘅hard work囉!
    仲有想講多謝你呀~ 你幫咗我好多次escape呀!! ^_^

    ReplyDelete