Please click~~~

9/05/2011

Snow White (AppNavi iphone Escape Game): 限時免費至 11/9/2011

蝕左... 咁快免費,我唔再比錢買勒.....

攻略 blog -
http://dorstalk.blogspot.com/2011/09/appnavi-escape-game-snow-white-usd199.html

4 comments:

  1. = =||
    我都feel到妳會憤怒...((拍肩
    但今次個story好可愛..@3@..串連左d童話~?

    ReplyDelete
  2. 係呀,嬲爆 >.< 無錯,佢申連左白雪公主同睡公主咁

    ReplyDelete
  3. 真可憐,但由於免費我download左了~幾好玩呀,3D幾靚呀。又係因為簡單所以我自己過到關!er...係淋藥水果度要睇你既攻略,嘻嘻

    ReplyDelete
  4. 你進步神速,睇黎我就黎唔駛寫攻略勒,有人寫番比我睇就好勒 ^.^
    P.S.: 我上星期都入倒 AppNavi 個 forum,呢幾日又入唔倒勒.....

    ReplyDelete