Please click~~~

9/12/2011

中秋節快樂,人月兩團圓~



HaPpy mId-aUtumn FeSTival ~~


3 comments:

  1. 今日正式~~~~中秋節快樂~~~ <3
    尋晚去左玩燈籠..((但我發覺d小朋友唔玩燈籠了已經=口=, 佢地玩螢光棒...我好低能..

    ReplyDelete
  2. 我都係啦,買左隻點蠟燭既白免燈籠出去,小朋友都玩螢光棒,見倒幾個拎住燈籠既都係同我差唔多年紀既人。我個 friend 話:好似中女先玩呢啲燈籠咁喎..... T^T

    ReplyDelete
  3. 我比妳低能一截...我玩電燈籠...=口=
    ((妳應該響我FB見過我隻低能燈籠..))
    仲以為混埋響小朋友堆入面冇咁低能....點知.......個個玩螢光棒.......|||orz....我形象...||orz

    PS:
    我Y!Blog轉左去 blog.yahoo.com/p-4-pno

    ReplyDelete