Please click~~~

9/23/2011

AppNavi - 投票區 (Voting Area)

睇番舊 posts, 先記得係今年四月先開始玩 AppNavi 既遊戲,到而家都半年。我個 blog 都由嗰時開始變左做個逃走 blog ,成日都要走呀走呀 >.< 可能我上世係逃犯,隨住科技進步,我今世延續繼續要不停咁逃.... 响電話到....

Started playing AppNavi games by this April, and my blog turns to an 'Escape Blog' since then, keep escaping... Guess I was an escaped convict in my past life, used to keep escaping from place to place, make me so addicted to 'escape' till now, in my phone....


有冇興趣投票吓 Let's join my vote:

1. 最鍾意遊戲 / Favorite Game

2. 最難遊戲 / Most Difficult Game

3. 最好結局遊戲 / The Best Ending Game

4. 最不知所謂結局遊戲 / The Worst Ending Game

5. 最難忘既一個謎 / The Most Unforgettable Puzzle

_________________
請留言做投票,以下係我自己既答案 Please vote by leaving comments, herewith my options:

1. Real Escape 真實逃脫 (鍾意佢吹熄 candle 既設計)

2. The Clown's Grudge 小丑的怨恨 (小丑咭玩左我好耐)

3. The Twisted Love 扭曲的愛 (好有劇情既感覺)

4. The Black Lodge 黑色山莊 (揾人揾到比人鎖住,走左就唔記得揾人.... 諗諗吓好多個都個結局好不知所謂)

5. Looking Through the Glass, last plugs opening sequences, I've no clue at all till now, just got the answers from others 穿越玻璃的視線, 最後電掣次序我連根據邊到開都揾唔倒,答案靠人比 >.<

7 comments:

  1. 你想藉此証實下有幾多人睇你個bolg呢?!
    我玩既遊戲唔多,但我整理下,明晚投!!!^^
    支持你^^

    ReplyDelete
  2. 其實我一直都想知,今曰睇番原來都玩左剛好半年,咪出個post 玩吓,先多謝支持^.^

    ReplyDelete
  3. 哈哈!好好笑!逃犯…

    不過你真係叻呀~係你手中,呢堆野都好似好容易咁,係我手就永遠解唔開咁!

    加油繼續逃~哈哈哈哈!

    ReplyDelete
  4. 可能你地以前幫過我逃獄,我今世番黎報恩喎 ~

    ReplyDelete
  5. 上網搵攻略無意中發現呢個網,very good, 支持你 ^^ (第一次喺呢度留言,唔係好識點搞 -.-;; )

    我無玩比真錢個d game, 所以玩左唔係好多,我都投下票先:
    1. 最鍾意遊戲 / 沉睡的記憶 (太易玩)

    2. 最難遊戲 / 礙事的棋手 (其實因為對日本將棋完全無興趣,唯一一個玩幾下無心機再玩落去既game)

    3. 最好結局遊戲 /沉睡的記憶 (內容幾感人)

    4. 最不知所謂結局遊戲 / 黑色山莊 (同多氏所講一樣,搵搵下人唔記得自己去個邊做咩...)

    5. 最難忘既一個謎 / 迷失校園 (點解個lab地下無端端有本書鎖左喺登底....)

    ReplyDelete
  6. 唔好意思,為左唔想好似 yahoo blog 咁好多 spam message, 所以我設定左要入密碼同 registered blogger 先可以留言 >.<

    多謝晒呀咁麻煩你都留言比我,感動中 ^O^

    ReplyDelete