Please click~~~

9/23/2011

AppNavi: Memories Lost on the Beach 沉睡的記憶 (Free)

又係超易既一個,十分鐘唔駛玩完.... 本來只寫重點,但因應要求,寫埋個全攻略, enjoy the game~

P.S.: 佢眨眼個 hints, 令我聯想起 Ellie Help me out... please....
_____________________

簡單版:
樹邊,夾萬密碼:RLLLRR (睇畫)

書枱: 62 (睇座地燈提示,Day: Aug + Mar = ... , 各三十一日,所以為 62)

鐘:要先燒信,拎望遠鏡,去窗睇提示去鐘按就可以

房內,植物下密碼: sakura (先睇大廳書枱提示)

房內,左邊密碼: 356 (電視底柜,用木棒,睇紙,用鉛筆)

多格柜:正中間 (用搖控於電視)

房內,電視右上角暗格:用櫈,鏍絲批,火機拎鎖匙

大門密碼:0426 (多格柜,右二睇暗格底拎介指,要先响房內暗格底睇提示)
___________________________________________

詳細版:
1. 木棒:開窗簾,地下

2. 打火機:書枱,右上格

3. 電筒
i. 睇畫中人眨眼
ii. 鐘下夾萬,輸入:右左左左右右

4. 煙灰缸
i. 多格柜,左,後
ii. 開電筒,照柜後
iii. 用木棒

5. 信
i. 座地燈,插電線,開燈
ii. 關白門邊燈
iii. 睇座地燈上提示:Day: Aug + Mar = ?
iv. 睇月曆,知三月﹠ 八月日數
v. 書枱,右邊中間,輸入密碼: 62

6. 金色鎖匙
i. 開火機
ii. 檢視信,用火
iii. 再用煙灰缸,將燒著既信放入
iv. 等信燒完,見鎖匙

7. 望遠鏡:書枱右下格

8. 紅鎖匙
i.  鐘,見開唔倒
ii. 窗,用望遠鏡,見提示 9:00
iii. 鐘,多按幾多,時間會自動去到 9:00,見鎖匙

用紅鎖匙,入白門房

9. 相:小柜上,點相框直至得番張相,見背後 cherry blossoms

10. 鉛筆:金柜上格,輸入: sakura (先睇書枱左上格內提示)

11. 紙:電視機柜,用木棒

12. 電視搖控
i. 檢視白紙,用鉛筆
ii. 白色牆柜,輸入密碼:356

13. 鏍絲批
i. 電視,用搖控,見提示
ii. 多格柜,正中間一格

14. 黑鎖匙
i. 番房,電視右上角暗格,先點,話唔夠高
ii. 小柜左邊,拎櫈
iii. 右上角暗格,用櫈,鏍絲批,火機

15. 介指
i. 睇房內右上角暗格下,睇提示:Right 2 Vertical 3
ii. 多格柜,右二行第三格

16. 檢視介指,睇提示

離開:大門右邊,用黑鎖匙,輸入: 0426

點大門就走得

29 comments:

  1. 全部明白,但做唔到=.=
    都係覺得你既全攻略最好~
    咩植物底;夾萬密碼;望遠鏡;電視...
    好多事都知道只係做唔到.無你既全攻略真係好慘呀!
    可能你真係覺得好簡單以致你真係唔想寫全攻略但好似我甘既資質既人就真係好需要!
    基本上呢類思考性既遊戲本身就唔應該有攻略,但用處係每當有塞左既地方我就會睇你既攻略解決難題,睇完一項就會自己嘗試解決再塞先會再睇.
    尋日睇你既blog知道你因為遊戲簡單又要錢而唔開心,再見到你話以後會寫簡單攻略我係無意見,因為呢啲本身就係自由性質,又想睇下你會點簡單法...但而家淨係出密碼就會失左遊戲既定義.
    而家我真係好苦惱,因為我成個遊戲塞左唔知點做,希望你可以考慮寫番全攻略.
    以上全部係真心既個人意見,有得罪既請見諒!

    ReplyDelete
  2. 多謝你個 message~ 寫簡單版攻略只因我懶,同埋我諗覺得個 apps 入面都有好多人寫玩法,雖然我自己入唔倒個 forum 睇,但應該好多人睇完 forum 就過倒,我寫完其實都冇咩人睇 :P 而家發現其實都會幫倒吓人,咁我寫番長啲個攻略啦 ^.^

    ReplyDelete
  3. 點解你會入唔到forum既?forum入面既野幫唔幫倒人我就唔知,通常都係有人有野唔識就問,知道既人就會解答.從無人好似你甘有心機去打攻略,呢種心機真係唔係人人有~
    其實我最初都係從forum知道有你,你試過喺其中一條題講過"其實我個blog都有寫晒"之後我都開始睇你既yahoo blog,自己睇你既攻略逃出左都會上番forum幫人,有人多謝我都好有成功感!
    其實可能有好多人都唔知道有你一個甘既人去寫blog幫人,就算有人睇都未必個個留言,所以你唔使灰心咖,我會幫你賣廣告咖^^
    p.s.我唔捨得比錢買game咋,如果唔係你仲幫得我多呀~

    ReplyDelete
  4. 另外仲想問下~
    點解我轉極個夾萬既轉盤都話開唔到既?睇畫都睇左10幾次啦=.="

    ReplyDelete
  5. 幾個月前開始先有呢個問題,一入 forum 個 apps 就自動關閉,之前有一個星期有幾日入得,之後一直都不停彈,我都唔知點解,連 My Page 入面 message 都睇唔倒。連續兩星期都係咁,呢幾日我已經懶得入去 check.... 我响微博問 AppNavi 既人,佢只係答我:好多人都有呢個問題 (答左等於冇答!!!)

    以前都好鍾意答吓人野,因為我都知困住左繼續唔倒好慘,人地答一句多謝都好開心 (都知自己好白痴 >.< )

    咁你以後得閒過左就去幫吓人啦,我無能為力勒,有緣人就會响呢到揾倒佢想知既答案, haha~

    ReplyDelete
  6. 夾萬要一下一格咁按,右左左左左咁,一下右,要响左邊每一格按一下咁,試吓丫

    ReplyDelete
  7. 好有滿足感<3 ((毆
    但點解最近出d都咁易ge......?
    ((睇妳話收費果個又係......))
    不要我要努力!再過3個games就滿多300points!
    買邊隻好???

    ReplyDelete
  8. 你有冇睇中邊幾隻 game? 我再話你知我最鍾意玩邊隻丫 ^.^

    ReplyDelete
  9. Ok啦~其實我發覺我真係幾蠢=.="

    ReplyDelete
  10. 只係未捉倒遊戲個 ‘橋門’ 啫,玩玩吓就知佢來來去去都係咁上下既野 ^.^

    ReplyDelete
  11. 點解我轉極個夾萬既轉盤都話開唔到既?它有2左2右1中間

    ReplyDelete
  12. 要先 睇畫中人眨眼,再輸入:右左左左左右右
    以三角為起點,右邊一格按一下,再向左邊,一格格點四次,再右邊按兩格,一格按一次

    ReplyDelete
  13. 但我看到畫中人是右左左左右右

    ReplyDelete
  14. 你啱,我寫多左個左,但方法不變

    ReplyDelete
  15. 如果按右時要按上右或是下右

    ReplyDelete
  16. 唔明丄上下右...一係咁講,將五黑點由十二點位做起點,順時針為12345。按既次序係215451

    ReplyDelete
  17. 明白了,以為按左右不用理上方中間的,我真蠢,多謝你

    ReplyDelete
  18. 關於您入唔到forum嘅問題,照計您會俾錢買Game,應該唔似係JB過㗎,雖然只係兩件臭豆腐嘅價錢(^^)。咁有無更新過隻Apps,個版本係2.2.0。

    ReplyDelete
  19. 我個 apps 係 2.2.0 版本黎,機冇 JB 過,都唔知點解....
    P.S.: 我第一次比次買 game,都諗住係當食左兩串魚蛋 :P

    ReplyDelete
  20. Thx 你的攻略!
    今次真係易,因為我睇攻略次數少左,哈哈!^^

    ReplyDelete
  21. 我就黎唔駛寫,你地個個都自己過倒架勒 ^^

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Replies
    1. 6. 金色鎖匙
      i. 開火機
      ii. 檢視信,用火(即火機)
      iii. 再用煙灰缸,將燒著既信放入
      iv. 等信燒完,見鎖匙

      Delete
  24. 多謝你回我,不過我又卡了…
    我用搖控開左電視機,見到有好多格,中間一個係紅色…之後他說:是什麼意思呢?


    點破??

    ReplyDelete