Please click~~~

9/08/2011

一年前要續會... 點解? 因為公司規定喎

兩年前參加了 ‘+洲’ 健身中心,會藉應該於 2012年9 月9 日到期。

星期一,有一位職員打來提醒我會藉 ’就快’ 到期,提我續約,而家打黎同我講細節。我問職員合約應該係 2012 年先到期喎...

職員答:係呀,到期一年前要續約.....  (我聽完之後心諗:係咪痴線架)
但我好平和咁同職員講:咁一年後你先打比我續約啦

跟住連續幾日都有人打黎 ‘提’ 我續約,我都係叫佢地一年後再打黎。到今日,有位哥哥仔,一打黎就命令式同我話: X小姐,你會藉到期我打黎同你續約。我答佢:一年後到期丫嘛,你日日都有同事打黎提我,我咪話左一年後先同我講囉。點知位哥哥仔話:唔得架喎,公司規定要到期前一年續約架喎。

首先,呢位人兄語氣好似稅局追稅咁,而家我一定要續你個會?? 香港好多健身中心,你憑咩我一定要續你。第二,你公司規定關我咩事,我唔係你公司職員,何解要遵守你公司所謂既‘規定’ 呢?? 第三,一年後我要續會,唔通你會唔比我續?

電話中我 ‘醒’ 完哥哥仔之後,我冇再聽佢講野,只講左句:唔該落記錄唔駛再提我續會,我到期都唔會再續架勒。

好心啲公司 train 過啲 staff 先好比佢地做野啦,跟本就亂黎,得罪人多稱呼人少咪呢啲囉!!!

2 comments:

  1. 佢地就係要預返咁上下時間, 煩到你神智不清, 懵懵下續左會呀ma~ 哈哈
    而家d公司d staff都唔知點做野... 成日同一個時間打黎屋企, 明知講過好多次呢個時間話事人唔係屋企, 佢地仍然係呢個時候打黎... 唉!

    ReplyDelete
  2. 我反而覺得係打電話比我既職員神志不清,唔用吓個腦就亂講...
    講開啲 sales call 電話,佢地啲思路都幾趣緻... 試過一次番工時間有人打黎 sell 野,客氣同佢番工唔方便講電話,佢竟然回我一句,咁我聽日呢個時間再打比你.... 到底係咩邏輯呢?難到佢聽日呢個時間我唔駛番工?

    ReplyDelete