Please click~~~

9/11/2011

Contagion 世紀戰疫

內有劇情,不喜勿看
_______________

今次冇做功課 (睇影評)就去左睇,只知有 Kate  Winslet 同講傳染病。睇完係.....唔鍾意呢套戲。

套戲係話 Gwyneth Paltow (桂莉芙柏德露)出差黎香港,感染左一種好勁既變種新病毒,透過接觸感染,潛伏期好短,死亡率極高。片尾最後交代病源係一隻蝙蝠响樹林食左一粒果實,去到一個豬棚,豬棚一隻豬食左粒果實,隻豬比個香港廚師買左,個廚師唔係咁衞生掂過隻豬後冇洗手,之後見倒 Gwyneth  同佢握手同合照。就係咁,病毒隨住 Gwyneth 去澳門玩同好多人接觸,响賭場傳染左比好多人,病毒再跟住佢中途飛左去芝加哥 (同前男友幽會),最後跟佢番去佢住既鹽湖城,傳染埋比個仔令佢死埋。又因為佢搭機途中遇倒其他人,病毒以幾何級數速度,四周擴散。


套戲開初十幾分鐘尚算節奏緊湊,但之後就變左敍事形式,平舖直敍,好慢,好悶。重點係超睇超唔舒服,點解?

戲入面有唔少場境取自香港,其中有何超儀同徐天佑。徐天佑係賭場職員,掂過 Gwyneth 隻杯(咁就死得)超儀係佢老婆之類受感染死埋。佢兩個出場冇幾多次就死左,好似冇對白,但都叫做令人記得‘出現過既角色’ 。最離譜係做香港負責接待世衞醫生個人 (唔知咩人)敢死話佢條村好多人,包括佢媽都病死左,佢為左死淨左既村民,竟然拐帶個世衞醫生,要世衞一出疫苗先比一百支比地條村。九唔搭八,當香港人白痴! 後尾個被拐既醫生响個鐵蓬入面教小朋友畫畫,呢啲地方我淨係响電視大陸偏遠山區既探訪片先見過,香港邊到有呢啲呀.... 仲成村人响間大木屋到避,不如你話番比我知條村响邊我得閒去見識吓。仲有,响香港開會,咁大單野有咩理由小猫三兩隻圍住張枱仔講完就得? 無端端又廣東話又國語,你到底知唔知自己去邊到拍戲呀導演,做吓資料搜集啦。搞到香港好似第三世界未發展咁...

最後想講,套戲好浪費演員,除左之前講既 Gwyneth Paltrow, 套戲仲有 Kate Winslet (疾病防護中心去前線調查既醫生,中途都染病死左),Marion Cotillard (世衞醫生,比人拐帶嗰個,但後尾好似有斯得哥爾摩症候群咁),Matt Damon (Gwyneth 老公,但唔知點解有抗體咩事都冇),Jude Law (freelance 記者,借件事揾錢,no good....,呢套戲拍得佢唔靚仔),同幾個眼熟又講唔出咩名既演員。咁多好演員,個個都唔太知做咩咁,冇咩對手戲,超嘥料~ 但如果唔揾呢班人拍,大概都冇咩人會去睇,包括我.....

6 comments:

  1. 睇完預告, 我心諗, 而家拍喪屍片咩
    美國果d場景又變死城又埋屍體, 仲講到好似一掂到帶菌者就死梗咁, 好似誇大左d囉

    ReplyDelete
  2. 係好誇,睇完我出戲院一刻都唔想用手掂周圍既野

    ReplyDelete
  3. Orientalism?= =
    我記得以前讀過話外國片成日將亞洲堆特色炒埋一碟......⦅eg 櫻花樹堆出現響中國
    近幾年其實係咪多咗外國片用大卡士騙人入場?之前有逃Jennifer又係好多贊同唔合理......

    ReplyDelete
  4. Iphone又令我喪打錯字!
    逃=套
    好多贊=好多破綻

    ReplyDelete
  5. 我都好怕 iphone 寫中文,寫極都認唔倒我啲字... 咦,你用拼音?

    ReplyDelete
  6. =3=" 我唔識用筆劃..((所以電腦打字都係用廣東話拼音
    iPhone好在有個普通話拼音,, otherwise我企左響度..
    ((因為我用手寫又係成日認唔到我d字...我筆劃錯晒= =

    ReplyDelete