Please click~~~

9/25/2011

人家婚禮後記....



尋晚參加左一個相當混亂既婚禮....

十個兄弟姐妹 (包伴娘伴郎),女既基本上顧住扮靚,影相同埋吹水,男既主要不停研究點玩新娘新郎同埋同姐妹吹水... 新郎開始前亦全程主要係坐响到陪屋企人, 少少覺得佢係來賓之一。

新娘一晚決定換五套衫,一開始換套紫色晚裝出場,先知原來要斟茶比長輩,所以趕頭趕命又換番套褂,影左成個鐘先再換晚裝。第一套晚裝著左唔夠半個鐘又話要換婚紗入場,誰知成班姐妹冇影,結果係個化粧師同個剛好路過既我幫手換衫。由於個新娘房超細,入得三個人,負責搬野入新娘房既各位又各自求其亂放,所以個房亂到癲左,揾倒衫又揾唔倒首飾,揾倒首飾再要揾鞋.... 間房入面除左有新娘子既五套衫 ,仲有新娘女家家人幾套衫,新郎一套西裝,全部掛响兩個鐵架同五個大袋入面,每個大袋入面又有好多細袋,好似尋寶遊戲....唯有發揮平時玩 escape games 既小宇宙,四圍摷!

臨開席,先發現要加兩圍枱,响之前亂摷途中其實見倒一大袋 ‘小禮物’,中途行出新娘房,就有個侍應黎問:知唔知小禮物响邊?加左兩圍未放,冇人知响邊。於是入房再摷,成袋拎比個侍應叫佢分,十幾二十分鐘後先有個兄弟瞓醒,走去新娘房問‘新加兩枱要放小禮物,見唔見响邊呀’...

新娘換緊婚紗,一個兄弟好趕咁走去催新娘話 MC 要佢出場,叫佢快啲 (師兄,未著好點出場,用吓腦啦)化粧師話要多十分鐘,傳話比兄弟話十分鐘 OK。位兄弟可愛地話:唔得呀,MC 話要而家出場。忍唔住醒左佢一句:你話比 MC 知十至十五分鐘啦,叫佢地自己搞掂佢,唔好再黎催,唔通換好衫唔出黎咩,新娘緊張過你地啦... 兄弟無奈走去傳話比 MC... 老實,做得 MC 就幫吓手搞掂啦,你話照傳,阿兄弟你駛咩同佢担心。

新娘換好婚紗,等 march in, 新郎問:係咪門口等入場... 大佬,suppose 佢自己同場地一早夾好晒,何解佢會番轉頭問人呢?而且唔响門口入,唔通你自己响台後面上去?新娘要人幫手拉婚紗尾出場,新郎叫:揾伴娘.. 一問之下,伴娘响台上做緊司儀, 臨急幫佢揾左個小妹妹幫手....  响呢個混亂時候班兄弟姐妹做緊咩呢?

場內正播放 VCD,姐妹們眾精匯神睇片;兄弟們响場內企埋一堆安排邊個企咩位拉花砲,執野中途,响新娘房門口既雜物堆中揾倒四個大拉砲,拎去比啲兄弟,竟然有人話:一人一個架喎,多左點算呀.... 師兄,是但揾個 ‘現場觀眾’ 幫手咪得囉,有咩咁大件事呀,要成村人一齊研究! 要番去睇住新娘,叫佢地自己揾人幫手搞掂。誰知轉頭番去,見佢地仲係 ‘保持原狀’响到開會,唯有快速幫佢地揾左幾個小朋友幫手,佢地仲敢死話:小朋友拉細花砲啦,再將佢地手上既細花砲同小朋友 ‘交換’ 了....

到左玩新郎新娘既時間 (我一直都覺得呢部份根本唔需要存在),有我最討厭既 ‘扮三級’ 遊戲,明顯係得班兄弟姐妹玩得好開心,台下冇咩反應,繼續食野同吹水,唔知新郎新娘係咪真係玩得 enjoy。

坦白講,自己做過好多次姐妹/伴娘,都未見過一班咁 hea 爆既兄弟姐妹,各自各精彩,唔會自動波走位幫手。

仲有,亞新郎哥好似被迫參加自己既婚禮,成晚夢遊咁。大佬,一世人難得結次婚,可能個婚禮只係新娘想搞,但你娶得人,都交戲配合丫。

其實仲有好多小插曲,當然唔會話比新娘知,等佢有個美好記憶。

一切順利結束,祝願新人百年好合,開開心心~

6 comments:

  1. 哈哈,我尋日都發生左類似既事
    尋日有人黎整電視,整完之後發現個飾櫃燈著左(我同男朋友都唔知個櫃識著燈),於是佢叫我發揮"逃脫GAME既力量",搵個燈制出黎,但係我任務失敗,到宜家都熄唔到D燈,多氏有無線索可以提供?T^T
    再咁落去我只可以出絶招......拆晒D燈 :D

    ReplyDelete
  2. haha, Agnes 我諗我幫唔倒你,但你倆個都唔知個櫃識著燈,偏偏個師傅整著左佢,好得呀, 笑死我 ^O^

    ReplyDelete
  3. 我地終於發現個開關喺個櫃後面,但係佢係一條電線中間有個開關,我諗係個師傅整電視個陣見有個插蘇多手幫我地插左-.-

    個櫃既design真係好有問題囉,高身電影機櫃梗係拍埋牆啦,無啦啦後面整條唔長唔短既電制喺度,完全玩野,邊會有人得閒推開個櫃開個燈制...... 如果唔係怕漏電,我一早剪鬼左條電視,吹漲

    ReplyDelete
  4. 响個柜後面... haha, 同 AppNavi 既 game 一樣,專收响柜後 ^O^ 駛唔駛用間尺拎佢出黎?

    ReplyDelete
  5. 嘩嘩嘩!班兄弟姊妹真係好唔掂!

    ReplyDelete
  6. 呢個世界真係咩人都有架...

    ReplyDelete