Please click~~~

9/24/2011

Plagiarism (致: CHOIMAN91@YAHOO.COM)

尋晚瞓唔著,再試吓入 forum, review 都係唔得,suggest 入倒,隨手入去睇第一個 thread, 見倒...



再睇吓呢個,係咪好似樣呢:



其實兩篇內容有 ‘少少’ 唔同,原來自己寫完既野唔覺有錯,但响 forum 睇先發現個 ‘板’ 應該係 ‘版’, 同埋尋晚先發現一直將 RLLLRR 個密碼打多左個 L (即係一直都錯),而 copy & paste 嗰位就照搬,多得佢我先發現自己 ‘錯’,我亦隨即改番。

第二次發現攻略比人 ’搬走左‘, anyway, 今次冇嬲既感覺,反而係 ’咦,寫錯字喎‘ 咁。同埋個腦彈出 'Plagiarism' 呢個當年讀書時有個 professor 好強調既字,叫我地千祈唔好咁做。

以下一段特致 CHOIMAN91@YAHOO.COM :

多謝瀏灠我既 blog。即係咁,有人睇我好開心,而我寫攻略純粹自誤同分享,冇人出錢比我玩,paid games 我都係真金白銀自己比錢買,當然係因為自己鍾意玩,我冇偉大到為寫攻略而買。而我唯一要求係大家眼看手勿動,尊重吓我,唔好 copy 我個 blog 既內容出去。如果你想 copy 任何人既文章再 repost (唔止我),起碼都寫住 ‘轉載’ 同注明原文地址,呢啲係基本禮貎。

你睇完又抄出當自己寫既拎去比人睇,就好似你去食 buffet, 食完睇完再打包拎走咁 ﹣ 冇品。查實寫攻略好簡單,玩完每次用半個鐘左右寫,順手諗吓點寫完人地又明,同埋睇吓有冇錯字呀咁,閣下有興趣隨便可以自行再寫,我唔係獨家。如果你真係自行寫攻略話我知,我會去支持你,咁以後我慳番唔駛寫,只要玩同睇~

補充一句:blogspot 有個 function, 係 blogger 可以封鎖 blog 既瀏灠權限,只有我指定既一百個人先可以分享我個 blog,正在考慮要用吓呢個 function

6 comments:

  1. 唔好唔開心...依D人copy人地野扮專家...如果係欣賞你既攻略應該先問准你再同人share/直接叫人黎依度睇...我support 你~

    ReplyDelete
  2. 我係論壇PO野就算係COPY人地既野, 我都會打返個「轉帖」喇~ 呢個係網上留言一個好基本既不成文規定~ 呢D真係基本既尊重, 點解咁都做唔到? 我覺得佢真係要諗下自己咁做係唔係對得住自己良心囉
    雖然佢冇扮自己打, 但係我覺得COPY又唔出聲又真係冇品左d

    ReplyDelete
  3. 最討厭啲人唔識扮識去教人,仲要用人地既野去教人,呢啲人同賣翻版無分別~兩個字:無良!
    唔使唔開心呀~永遠支持你^^

    ReplyDelete
  4. 多謝各位~ 尋日發現,原來有兩位人兄响 forum 幫我個 blog 做 promotion, 受寵若驚呢

    ReplyDelete
  5. 我一直都有睇你既攻略..
    過關會快好多 =)
    呢D人真係好冇品...
    而家我讀大學...PROFESSOR都好強調Plagiarism呢樣野...

    support u =]

    ReplyDelete