Please click~~~

9/21/2011

AppNavi: Wandering Memories 徘徊的靈魂 (USD1.99)

又一收費 apps, 睇黎每星期出兩個收錢 apps 先會出一個 free apps 咁喎.... 但我玩到少少冇心機咁, 唔再一出 apps 就發癲即刻 download 同玩,難道我既 AppNavi 三分鐘熱度已經降温?

另外,我 AppNavi 入唔度 game review forum, Suggest feature 只睇倒題目入唔倒內容,my page -my friends 見有 request 但入去睇唔倒有人,message 都係一按就彈... 唔通連個 game 都唔鐘意我???

講番個遊戲,睇個遊戲名以為同鬼有關,點知唔係嗰回事。仲有,遊戲超簡單,未買既請三思,十分極度非常唔抵買!!!!
_______________________

其實呢個 game 應該都唔駛攻略,知道暗格 .... +ow 密碼係 yellow 就應該自行過關....

下次開始唔打全攻略,只打密碼答案,有冇意見?
_______________________


1. 鏈:梳化,衣服下

2. 紅燈泡:床尾柜,下右,上面個盒,入密碼 valley(要睇公仔右邊,post card 提示, 同鏈)

3. 毛巾:電視機,左下柜 (要先睇一下但拎唔倒,再查地毯上咖啡漬,直至話要揾野抹,再番去拎)

4. 义:飯煲後,左邊

5. 綠燈泡:放飯煲柜,右邊地下,义

6. 藍燈泡
i. 對應鍊顏色開雪柜密碼:紅藍黄黄紅藍藍黄
ii. 雪柜內右上格,用义

7. 電池:雪柜內,下格,兩個長方盒中間

8. 黄燈泡:枕頭下

9. 搖控
i. 用毛巾抹咖啡漬,未乾淨
ii. 拎毛巾去水龍頭濕水,再抹,見提示,知邊面係北面
iii. 睇拎紅燈泡盒內提示,就知道咩顏色燈泡放邊個位 : 北(公仔)紅,東(電視)綠,南(飯煲)黄 ,西(門口)藍
iv. 鐘原來位置

10. 鎖匙
i. 去冷氣,用搖控,見冇電
ii. 入電池,再用搖控於冷氣機,床尾拎鎖匙

11. CD: 電視右下格,用鎖匙

12. 電線
i. 睇鐘後暗格提示:三角 义 正方 正方 + ow
ii. 牀尾架右下格,有個盒面有個鐘圖案,輸入密碼 yellow (對應鏈圖案轉英文, 再加 ow)

13. 湯匙
i. 拎電線個盒,按入面個掣
ii. 拎電線,左邊個盒

14. 銀鎖匙:盆栽,泥,湯匙

15. 頸鍊: 鐘位,盒,銀鎖匙

16. 離開
i. 檢視頸鍊
ii. 公仔下,啡盒,用頸鍊,見提示
iii. 電視位,插入電線,CD,睇電視提示
iv. 去窗,睇提示
v. 門口,入密碼:82098

10 comments:

  1. 出左新free game喎~你唔玩既?

    ReplyDelete
  2. 啱啱番屋企,未開始,你玩完未?

    ReplyDelete
  3. 我就係諗唔到,但forum上面個個都話好easy=.=lll

    ReplyDelete
  4. 其實我都係11點幾倒先開始玩...

    ReplyDelete
  5. 多謝你一直分享攻略,我是初學者,因為玩左 app navi ,我先開始玩逃脫遊戲,從你的攻略中,才學懂慢慢分析,找尋引點,你寫的文章流暢,易明又詳細,當中可能有其他玩家 - 如我...連物件位置也找不到,希望你可考慮繼續寫全文,支持及謝謝。

    期待的免費遊戲,今晚剛出了,近期出的都比較解單,我很開心地,今晚第一次靠自己力量逃出了,不過你可能會覺得非常解單呢 ^^,無論如何,謝謝您。

    ReplyDelete
  6. 多謝你個 message~ 恭喜你可以自己逃出, 繼續努力,enjoy 過關既滿足感~

    會寫番詳細 ‘少少’ 既攻略,放心 ^.^

    ReplyDelete
  7. How do you figure out the refrigerator password?

    ReplyDelete
  8. matching the color of the bracelet, which you picked up from the sofa (under the cloth)

    ReplyDelete