Please click~~~

8/15/2011

武俠 WU XIA

序: 今晚不停出 post, 因為一時無聊又左去整 Ellie Help Me Out Please Another Room 既 video, upload 上 youtube 要成三十分鐘,但無程程又變左四十五分鐘...頂.... 唔想聽日由頭開始,無聊唯有寫吓 blog...

上星期其實睇左 “武俠”,因為影評好多人話好得。




套戲可以分三部份: 第一部份,一條小村既做紙工 (甄子丹)“意外” 打死個通輯犯,呢部份我覺得係全套戲最好睇,小村風景好靚,二樓路台養既牛牛我而家都好記得,但呢個地方應該好快又比香港旅行團攻侵同破壞;村民無厘頭唱山歌都幾搞野;湯唯角色恰如其份,連 ‘宇宙最強’都意外地見倒佢做到一個 ’小人物‘ 既感覺,唔係一味扮大俠,而佢扮個無知村民都幾得。一家四口生活真係好温馨,好解釋倒佢點解後來唔想認番個老豆。

第二部份,因為死左個通輯犯,身為捕快加武痴既金城武堅持要查出點解一個’普通人’ 可以打死個武功高強既通輯犯,中途帶出一大堆理論同 ‘親歷其境式既案件重演’,將第一部份既打鬥以慢速分析,都幾搞笑。而結論係甄子丹其實係個武林高手。金城武只有幾個 ‘想當年’ 鏡頭係靚仔樣,超嘥~

第三部份好誇張,帶出甄子丹係個 ‘七十二XXX’ 既二當家,十年前走左佬,而大當家係甄先生個老豆 (王羽),仲有個好打得既疑似甄子丹亞媽既惠英紅。大當家知二當家行踪,派人’揾’佢番去,而甄子丹唔想番,想過番而家既生活。呢部份好誇,唔太識欣賞, 王羽超誇張既好打 (銅皮鐵骨),甄子丹無程程自斷左手但轉頭仍然可以同好好打既老豆打到拆樓咁,都幾無厘頭。我睇既係廣東話版,但第三部份呢 ‘七十二XXX’ 既人都係講國語 (但呢班人明明話自己係女真族人),是但啦,但點解唔成套都國語呢,反正金城武同湯唯都係國語人.... 後來先知呢套戲有純國語版,可能會順耳啲。

總之,呢套戲都唔係我杯茶,比我再揀,我可能會租碟唔去戲院睇,就係咁~

No comments:

Post a Comment