Please click~~~

8/12/2011

AppNavi Bonus Points

本來呢個 blog 我只係自己記吓事,得閒寫吓攻略自娛,都唔知點解搞搞吓每日有千幾人次睇,真係好 surprise~

自從個死人 AppNavi 玩 Bonus Points systems, 我都有寫叫新玩個 apps 既人填我個 ID 攞分。而其實隔一輪就有無名氏送分比我, 唔經唔覺我已經收倒四千幾分,由於我唔知點查番邊位送分,都唔知點多謝佢地。只可以响呢度一次過講聲:

Thank You So Much~~~

睇黎 AppNavi 出既新遊戲一係 free 一係比錢,只係將舊 game 漸漸變做要 Bonus Points 先可以 Download。

由於唔想浪費大家既分,我諗緊,有人想要分既,留個私人回應比我 (連你既 email address),我試吓响黎緊既攻略加你地個 ID 入去

送左分比我寫嗰個人既 ID,請留私人message 話我知送左比邊個 ID,confirm 另一家收倒,我再收 send 分嗰位順序排入下一個 ID List ,送分者可以自己指定一個攻略我放佢個 ID 入去。 

Any other greater ideas? Please share~

新玩家入 Invitation ID 程序:
2. 於 iphone 啟動 AppNavi Apps
3. 輸入 ‘Invitation ID'
4. 新玩家設定個人資料
﹣禮成﹣

**唔知自己個 invitation ID, 可以 SMS/ EMAIL 比自己或朋友,facebook post 條 link (轉頭番 profile delete 就可以), 呢個 ID 係由4 位 英文 and/ or 數字組成

而收倒分既人會見畫面下方個小 ICON:


P.S.:
1. 實驗階段,期間限定,名限十個
2. 好多人問過我話朋友加左佢而佢拎唔倒分,所以不能保證人地話加左而被加分既人有冇收倒咁, 希望大家了解
_________________________________________________________

Update @ 18 August 2011: 已經有一個朋友收倒 300 分 (ID: Mqgm), 但仍然唔知係邊位送分。而我自己呢兩個星期都收倒三個三百分,再次多謝~

No comments:

Post a Comment