Please click~~~

8/29/2011

Sims Social @ Facebook 之 Sims home

My Sims home~


8 comments:

  1. 你就好la~ 我其實都想玩, 因為我本身係sims fans黎架~ 以前勁中意玩
    但係playfish既網上game成日都好lag, 擺少少傢俱就用好耐時間, 我份人如果唔係冇耐性咁慢慢整既話, 我都會玩呀~

    ReplyDelete
  2. Nevil, 呢個唔 lag 既時候啲野出得都快喎,而且係某啲 skills 上到 30 以上先 lag 得勁,一玩無妨

    ReplyDelete
  3. 可能我部電腦問題喇... 我第一次入去玩, 個畫面load左好耐先出曬所有傢俱
    本身我都有玩playfish 個restaurant city, 但係愈玩得耐, 就愈lag, 加上愈出愈多收費道具, 最後就冇玩lu

    ReplyDelete
  4. 我仲玩緊 RC,堅持唔比真錢買任何野。佢個個星期都出,買得幾多,仲好多都幾十蚊真錢,但見確實有人會買喎,EA 確實生財有道。

    你講得啱,餐廳放得越多野load 得越慢,唯一解決方法係放少啲野响餐廳咋

    ReplyDelete
  5. 我又嚟嚕........

    我一開波多手攃咗...SELL地皮...仲要係sell大嗰間...變咗淨番個4X4地皮...而且大地皮仲要係佔勁多house value...= =,, 於是我間屋跌到得番 13 house value....於是我狂買rooms...但我只能買4X4...於是我比frd話我間屋似...劏房.........!!!

    想當年...中學日日番屋企就煲Sims...但......我係用cheats玩架~!!! ((被打..)) 而且上網有得download靚靚傢俬入sims間shop........而且...唔會要人用真錢買傢俬..................直身琴....呀....TAT

    ReplyDelete
  6. 你.... 做咩咁激呀, 你賣左大間房咁入面啲野去晒 storage? 我未試過喎。我好想睇你間劏房呀,不如你 add 我做 neighbour 丫 :P

    ReplyDelete
  7. = ="
    做乜個個都對我間劏房咁有興趣...|||orz
    我覺得自己好白痴......= =|||||||||
    我都唔識人咁激..............((定白痴呢..^^||
    但我總算加咗一間咁多 house value 4 ge房.....吖....^^||||||||||
    好呀...TAT...add吖..add吖...呢隻game好須要人默..= =

    ReplyDelete
  8. 撈撈: 我 drop 左個 msg 响你 blog, 你得閒去add 我丫 ^.^

    ReplyDelete