Please click~~~

8/10/2011

AppNavi Escape Game: Trapped Behind The Ramparts 宮牆的阻隔 (USD1.99)

今次都算回復番之前既水準,雖然唔係最好 ^.^ 

故事話有個公主未出世已經有個指腹為婚既老公,一次公主走左入城,撞見主角就一見鍾情,但因為身份相差太遠,佢兩個似乎冇可能可以一齊。有一日,公主出走,所有人四出揾公主,但主角就無程程去左公主間房度揾線索睇吓公主去左邊... 

唔寫廢話勒,睇攻略:

_________________________________
要鎖門先可以繼續

1. 粉紅色香水:梳粧枱上,移開右邊化粧品堆會見 

2. 酒: 火爐柜上一堆酒入面 

3. 日記:火爐右邊書柜上格

4. 錢幣:火爐前地氈右上角

5. 燈:左邊小窗前個柜,見燈但拎唔倒,用錢幣打開鏍絲

6. 鉛筆:床左邊,拎起整個電話

7. 木條:
i)檢視酒,用錢幣打開
ii)檢視燈,倒酒入去,按燈下既鏍絲位,生火
iii)去柴堆後,用燈,拎木條,順道用燈點著火爐待用

8. 藍色香水:去放電話個柜仔,最底部,用燈

9. 信
i)去座地燈,燈罩,用燈,見提示 (再按可以拎埋燈泡,下面 skip step 11)
ii)檢視木枝,用粉紅色香水
iii)拎木枝去火爐,見密碼: 1224
iv)去化粧枱,輸入密碼

10. 紫色香水:檢視粉紅香水,用藍色香水

11. 燈泡:檢視座地燈罩裹面 

12. 鐵棒:右邊窗,睇右邊窗框提示,畫面話條鐵好似鬆左,之後"上下上"咁不斷重覆按中間一條就拎得出

13. 提示紙:
i)去床既右邊,上方,布,見 L+S
ii)去插住玫塊花張枱,左邊個筆筒,檢視提示 “721” (if L = 大, S = 細,所以 7 +1 =8)
iii)去有朵玫瑰花下面個柜,輸入 8 (呢度應該係 BUG,答案唔太肯定。 forum 入面有人話 A, 有人話咩都唔入都過倒...而我自己試過 8 唔得,再試 A 唔得。重裝個 game, 重玩,A 同 8 都試過得....)

14. 鎖匙:
i)檢視酒樽上有玫瑰圖案,再檢視封信既圖案
ii)去右邊窗前放蘋果個柜,拎開蘋果,倒酒入去個碟,再放信上去,拎出信,翻轉,見提示: 太陽 i
iii)檢視火爐右邊(向火方向)既月亮
iv)檢視燈泡及提示紙
v)將燈泡放入火爐,用鐵棒拎番出黎
vi)用錢幣打開燈泡底部

15. 繩梯:
i)用鎖匙打開門出露台,右邊盆栽,點盆栽左邊近泥土,盆邊有紫色。點盆栽右邊,用紫色香水,見 OMUF
ii)檢視日記,至見到最後空白頁,用鉛筆,見提示教你要拎起電話,按字母,再放底電話
iii)去電話,拎起電話筒,輸入 OMUF,放低電話筒,電話會响,再拎起電話筒,見 “3854”
iv)去夾萬輸入密碼

夾萬入面仲有張公主留低既紙條,响 City Church 等。之後打開左邊個窗,用梯就走得...

最後,公主放棄晒身份同地位,同平民出走,童話式既結局~

4 comments:

  1. 我早幾日先玩li個game,我玩到開大門左邊檯櫃桶時,發現一個有趣現象,就係開完右邊化檯妝櫃桶後,大門左邊檯櫃桶既密碼,不論我輸入什麼(包括無入野),第一下按enter一定error,但立刻按第二下就會ok,我打算看你的攻略確定一下,但原來這個是bug,我也確定了point13你的想法是正確的。因為我是選manual save的,所以開完右邊化檯妝櫃桶後就save了,我後來restart個game,就發現一定要入8先可以打開,而且是輸入8後第一次按enter就OK。

    ReplyDelete
  2. 山明, thanks for your msg. 仲有, 見你响 forum 好有心機答問題呀, appreciated~~~

    ReplyDelete
  3. 其實我好鍾意教人野,同埋都幾執著,哈哈~
    不過個forum我入去都會彈apps.....好多時都入唔到。

    ReplyDelete
  4. 山明,你係堅教得好仔細呀,要响 forum 寫咁多中文字好煩架,真係要好有耐性 ^.^ 加油

    ReplyDelete