Please click~~~

8/04/2011

限時免費: iSlash


今日iSlash 限時免費,原價 USD0.99。我自己都係三月左右又係免費時 download 左,已經過晒關。

呢個 game 係考反應,畫面好多飛鏢亂飛,你操控既係一把刀不停將個板切細,切倒飛鏢就要重新黎過,無限次重玩,直到切塊板細到指定比例為止。飛標有時會加快,會爆開變幾個,有時切得好大塊既會有 Bonus functions, 例如飛鏢會有幾秒飛慢左咁。

目前遊戲有三組,每組 50 關,真係有排玩,由於唔知免費到幾時,大可 download 左先,得閒再玩~

可以按呢條 LINK 下載:Download

P.S: 同場加映一個叫 Treasure Seekers: Visions of Gold, 又係限時免費,啲人既 comment 唔錯,我 download 左見畫面都幾得,係响混亂既畫面入面揾指定既 object, 有提示,有興趣就趁手勒

No comments:

Post a Comment