Please click~~~

8/28/2011

Sims Social @ Facebook 之 攞你命 (3000)

今日終於可以入番自己屋企,但不停叫我揾朋友既同時,一去人地屋企就出現個死人 3000 error, 我就黎冇朋友到死架勒... 唔止咁,完成特定任務明明出左 bonus icon,之後又出 Snagging/ error icon, 一切化為烏友。即係話,現階段只可以乖乖等 5 分鐘儲一格 energy 再升級啲 skills, 其他咩都唔好做...

諗過一走了之 delete 個 game, 但又唔捨得個 ‘模擬之家’, 我個幾星期 ‘供’ 到佢 house value 125K, 仲响佢勁 bug 前我先裝修完,舖好晒地磚同牆紙,又整好左個 Jacuzzi, 現實冇得浸都可以得閒去浸吓嘛... 真係人生交叉點....

剛啱仲發現我個 sims boyfriend 飛左我,係咪佢見我幾日冇去所以另結新歡 >.<



2 comments:

  1. halo呀~~~~
    好耐冇黎打攪妳..=口=
    我上兩個禮拜都發現左FB隻Sims~ 好興奮!!!
    可惜同妳一樣..lag到傻= ="
    而且...我努力衝music 30 level...點知...上到30......部直身琴要用金幣買......我想殺人囉...
    我玩咁耐為ge就係部直身琴...
    之前lag到我試過同佢去左5次toilet就lag足5次............不停彈出game跟住繼續紅色bladder...|||orz

    PS::
    好開心=v=||
    我終於夠300 app navi分玩300分game...
    今日借用左妳舊blog個 Doll House..thanx >v<!!!

    ReplyDelete
  2. hii, 好耐冇你消息勒, welcome to my new 'home' ^O^

    Give me 5~ 我啲 friend 見我响 fb 勁 post Sims 既野只係問我係咁中左 virus... 話佢地知個 game 玩咩換黎一句: 都唔知做咩,好無聊啫... 知音難求

    我都覺係過左 level 30 就越黎越勁 bug,好彩我一早買左個琴啫 :P

    btw, 你知唔知大魚缸响邊到揾? 我 friend list 入面唔少人有魚缸,但我又唔見 shop list 入面有 >.<

    恭喜你呀,要儲 300 分真係唔易。SOS White out 最近變左免費喎 (本來 USD1.99), 你玩左未? 啱駛既隨便睇其他攻略, blogspot 呢邊其實都有晒,但個 search engine 好似唔係好得....

    ReplyDelete