Please click~~~

8/05/2011

格價專員

Case 1: 今日打算買支平 eye gel 做完 gym 用,行過屈人寺見 Olay 有隻 15 g 既 eye gel 原價 $12x, 有 75折,於是拎去比錢,點知收銀姐姐話:呢個係正價貨,有九折,多謝 $11x

但我好似記得係 75折喎,於是收銀姐姐叫同事 check 貨架,答案係:買兩件先有 75 折... 

諗住聽日出TST, 不如去龍城買啦,又唔趕用,於是我冇買就走左。行過幾個舖位,見萬O,走入去睇,同一支 product 萬O 賣 $11x,仲係7折,我比錢前去問收銀姨姨,confirm 係一支都有折,即比。平過屈人寺三十幾蚊。

Case 2: 尋日,陪朋友去買支 banana boat SPF80 防曬, 去過萬O,屈人寺,惠康同兩間百佳,結果係大既百佳最平,我地買左 $54.60 ,最貴嗰間係公價之中最貴之餘仲冇折,貴我地買左嗰支三十幾蚊。 

Case 3: 朋友家人結婚, 陪佢去左百利睇晚裝,入過幾間靚門面既都要六百至八百。入到一間門面比較亂同細既舖,差唔多款(其實我堅覺得條條差唔多),三百幾就得,朋友好豪咁買左兩條諗住日一條夜一條,嗰刻我地都以為買左平野。隔左一日,朋友諗住帶另一個 friend 去買,點知行去同一個場另一間舖,驚見二百五十蚊一條就有交易,仲要同佢買左既其中一條裙一模一樣款同色, 另一條都有。兩條夾埋一共買貴左二百幾蚊..... 朋友激死左!

Case 4: 講大型啲既電視,朋友家買左部 Samsung 40" 電視,唔係新款既 LCD monitor, 價錢 $78xx。我屋企嗰部係今年過年前買,有信用咭優惠, Samsung 42" 都係唔新款既 LCD,$58xx。

我以覺得買野格價好嘥時間同無聊,心諗差得幾多丫!但係,以上只係我 ‘對上一個星期’ 發現同發生既 case, 諗落咁多年黎應該都比人呃左唔少錢..... 

No comments:

Post a Comment