Please click~~~

8/13/2011

猿人爭霸戰:猩凶革命 (Rise of the Planet of the Apes)

主角係 127小時既 James Franco, 一直都不懂得欣賞 James 既樣,只覺有點奸,最多少少型...  套戲一大賣點是 <阿凡達特技班底>,而一套 2D 戲到底如何應用呢個班底? 答案係:猩猩。主角猩猩 Ceasar 既表情由怪獸專家 Andy Serkis 做 (魔戒既 Gollum 都係佢做,對眼超似 Gollum,睇下面張相就知有幾似)。但今次既 Ceasar, 真係唔太認得出:

Andy Serkis Images from Comic-Con 2003 - 600x513, 104kB     http://www.serkis.com
  
猩猩主角 Ceasar 由真人扮演,但大部份場境均是實景拍攝,加上後期制作,創造一個好聰明,到後來叻到識講野既高知慧生物。套戲冇預期咁好睇,比較平淡,後半部反轉三藩市太短,而且係 Apes 一面倒咁 win。到底係想突出猩猩好勁但突顯人類其實無能為力? 

最後想講,中文戲名都是怪怪的, 有點誤導,令人以為似猿人襲地球.... 但套戲係講聰明猩猩長大記~

       


番外編:睇戲前我習慣睇吓影評,Yahoo 影評已經變了做一個免費廣告平台,真正既 ‘影評’似乎絕跡。 iphone apps 相對地好,還可以查看即時賣票情況,沒什麼廣告。但奇怪在套戲未上畫就有影評出,仲通常出五星拉高評分...  

另外,睇戲之前也看過些故事大綱,有趣情況是部份影評既大綱不太正確 (好似X蘋果),到底寫既人有冇睇過這套電影。想知套戲詳細內容同其他,可以睇呢個網:http://www.cinespot.com/cnewfilms(riseoftheplanetoftheapes).html

No comments:

Post a Comment