Please click~~~

3/31/2012

Escape Game: Obstructed Love 受阻礙的愛情 (USD1.99)

收倒個 email 問關於呢個 game. 遊戲係另一個 Gotmail 發展出既遊戲,當中有兩個之前出過既免費遊戲,但完成一次之後想再玩要再比 USD1.99,有冇搞錯!!!

故事好簡單,主角暗戀一個女同學,女同學前男友得知讓女同學都鍾意主角,為左拆散佢地引主角去間房諗住令佢錯失表白機會... 白痴兼幼稚.

遊戲中個六角形膠板提示好煩好誤導,試左好耐先搞明佢個唔清唔楚既提示,其他都 OK的,唔太難玩的一個。

Download Link: http://itunes.apple.com/hk/app/escape-game/id501019207?mt=8





6 comments:

  1. 因為App內付款同App一樣跟Account,Account就授權在,同樣支援五部機呢(^.^)。

    所以應該係隻Apps有bug,而且我試過再玩時照㩒,出現iTune付款確認提示時按取消,咁您會發現一樣入到Game度,之後經多次反覆重開過App,都再無出現價錢牌同話要俾$,一樣可以重玩,至於係咪每個單元係咁呢?等玩完「被襲擊的原刑警」先知!(≧∇≦)

    平日用緊iPhone同Android系統手機,一向覺得iTunes付費機制比Google play安全,確認後仲要輸入埋密碼至算數,好過Google Play唔駛入密碼確認,又只得15分鐘內刪App至有得取消,過咗無得救。

    不過,要注意蘋果雖然有90天內退款,但以現在匯率浮動咁快,可能退番都要蝕差價,所以都係睇清楚屏幕慢慢㩒先好。

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 再玩時顯示價錢收費,因為同一Apple 戶口,每個app或in App只需俾一次錢。

      Delete
    2. 出現價錢照㩒,彈出確認話框㩒取消嗰項,跟著就會入到去玩。

      Delete