Please click~~~

3/26/2012

Movie: 春嬌與志明 Love in the Puff ﹣i n 55!w!﹣

笑位唔少,睇得輕鬆:
﹣去完老蘭要去翠華,點解?唔係點知你嗰件係螞蟻上樹... 超賤但爆笑~
﹣黄曉明,鄭伊健,黄馨平客串 - 針針到肉
﹣一開頭劏豬櫈既故事,簡直繼承左上一集停車場鬼故事一樣 - 無厘頭得黎又好入腦 :P
﹣仍然有我鍾意既馬桶乾冰

雖然背景搬左去北京,但成個環境氣氛都 OK,唔會比人覺得個人鐘意呢集多過上一集,雖然粗口一樣多,但唔知點解一爆粗啲人就笑... 奇...

其中一段.... 春嬌話:我好努力去擺脫張志明,最後我發覺,我變左另外一個張志明.... 突然有啲心酸... 笑中有淚

個人幾 like 的一套戲~

去戲院睇的話,記得一定一定要睇片尾 ^O^





4 comments:

  1. 咦套戲唔係呢個星期四先上咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jennifer, officially 係,但係好多戲院上星期四已經有得做勒... 我都唔明:P

      Delete