Please click~~~

3/09/2012

AppNavi: The Woe that Befalls Me 降臨在我頭上的禍 (Free)

出差大陸半個月,上網都唔得閒,甩晒所有攻略, sorry~

以下係 Agnes & GinSon 提供既攻略,按我收到既時序如下, thank you both of you~~









From Agnes:

From GinSon:


7 comments:

  1. hey, dor幾時出遙控逃脫啊,唔識玩ar~~~THANK!!

    ReplyDelete
  2. 遙控逃脫比較麻煩,啲道具要重覆用兩三次。相對呢個『降臨』比較容易。

    ReplyDelete
  3. 我卡左係門口個密碼啊....> < HELP~~

    ReplyDelete
  4. 將顏色卡黑色部份連接,拼出密碼。提示:唔係數字

    ReplyDelete
  5. Jessie, 好彩你提吓,我完全唔記得左呢個 game.... 攻略已出~

    ReplyDelete
  6. 好掛住你呀doris,無左你真係好辛苦…一返黎就要做功課真係辛苦晒~

    ReplyDelete
  7. jennifer 我都好掛住你地呀~ 放心啦,打機係我 relax 既方法,一啲都唔辛苦 ^.^

    ReplyDelete