Please click~~~

3/17/2012

Tempur 太空枕

幾年前有失眠問題,瞓到半夜會札醒,醒左臨天光先瞓得番。同時睇中醫(骨醫)話我頸椎位唔正常,叫我換枕頭,可能太扁了。試過有人教墊高腳,飲熱鮮奶,對腳浸熱水先去瞓,睇中醫調理,甚至食安眠藥都試過晒,功效不大,於是向枕頭埋 手。(安眠藥食完第二日個口成日覺得好苦,精神唔好,儘量唔好試)

自此之後,幾年內轉了不下 8 個枕頭,目的只想瞓個好覺,當中由幾十蚊至過千都有。千揀萬試,揀到個最啱自已既  Tempur 太空枕,感覺係睡眠質素改善了,瞓醒肩頸冇左好‘緊’既感覺。

無程程講起呢個枕頭,皆因今日行過 九龍灣 PIAGO,發現呢個原價過千既枕頭做緊特價 HKD799... 我幾年前買用 HSBC 7 折時入手,好似都冇咁平呢~ 枕頭大概 06 年買的,至今都冇咩變型現像,應該可以用多幾年~

2 comments: