Please click~~~

3/15/2012

家居上網服務<下篇>

仲記得我幾個月前提過既 家居上網服務 問題冇?定案了,已安裝香港寛頻,聽日會去PCCW門市 cancel service, 一個月後正式過戶,即將告別用左十幾年的 netvigator 上網服務。

唔知係我磁場問題定點,咩都總有少少阻滯。星期一晚去路邊檔簽單,星期二晚裝,本來一切好順,點知星期二晚九點幾有個師傅打黎話要夜少少,十點半左右,我都 OK 佢話會等,問了大概要裝幾耐,得出答案:半個鐘。

最後,十一點來了兩個小師傅,睇落剛畢業的小朋友,裝到半夜一點仍未成功安裝,由於近日感冒其實一早食左藥,好眼瞓,小師傅唔知出左去邊到裝,忍唔住打比之前聯絡我的師傅,請佢揾番兩個小朋友番黎,如果有問題裝唔倒不如第二日裝過,咁搞唔係辦法。幾分鐘後小師傅回來了,表示部機好似有問題。我問:“咁你整唔整倒?整倒既要整多幾耐?“小師傅答:“可能部機死左,整唔倒”,於是我叫佢地走先,叫香港寛頻整番部機再入屋整啦。

第二日,上午十時多,有位師傅打黎:尋晚唔好意思,搞到咁夜,但希望你唔好投訴,我地外判的,你投訴我地會冇 job 做。其實,我跟本冇諗住投訴,只係之前一晚實在太夜,唔想等。如實對答,師傅話:唔該晒,唔好意思.... 公司會再聯絡你下次裝機時間。

幾分鐘後,再有職員打黎約了今晚裝機,7:00﹣9:00。6:50 收倒電話,師傅表示佢已經到左,屋外既線同機確定冇問題了,等我番去入屋試埋就可以。我7:05 番去,電梯門打開,見倒三個師傅,一個入屋幫我試裝,set 埋 router, 另外兩個中途加入話:前晚搞到咁夜唔好意思.... 成功測試安裝完畢,師傅們離開前比張調查 FORM 我,希望我填晒最滿意 4 分,我都同意地照填了,大家揾食啫。

總之,幾日來接觸既香港寛頻職員或者外判員工態度都超好,反而搞到我好似做左衰人星期二晚唔比佢地裝埋咁,相對於吊高黎賣既 netvigator 態度,落差好大~

6 comments:

  1. 其實佢d維修哥哥仔幾好架, 有次我條線原來鬆左但又call左人黎, 個哥哥仔都幫我waive左個檢查費
    不過佢d CS我就唔係好滿意囉, 成日答非所問, 搞到我好燥

    ReplyDelete
  2. 我都最近裝,態度幾好,可能因為外判
    CS未用過,不作評論
    不過P2P真係好慢,有無得快D

    ReplyDelete
    Replies
    1. P2P講究熱唔熱門,同來源戶有無限制分享連接數同速度,唔係個台限您地。

      Delete
  3. maryl, 同意~ 星期三第一個打比我個 CS問:你份約未開始架喎,所以我地尋日冇完成安裝。我反問佢係你公司話要試左裝倒先叫我開始份約,咁你都要完成安裝,試左OK先架嘛,之後話要再了解吓。轉頭另一個 CS 打比我直接約時間完成安裝。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實邊個台都有啲咁嘅情況,我舊年都係俾香港寬頻搞到一肚氣先至轉走,所以覺得只係睇閣下時運好唔好啫。

      Delete
  4. PikachuEXE, 我冇咩用 P2P 服務,對我黎講影响應該唔大:P

    ReplyDelete