Please click~~~

3/26/2012

第四屆特首 ﹣ XXX 先生

以下純為個人感想,不喜勿看:

近期 facebook, 微博等等極速被洗版,都係有關特首新聞,坦白講,投票前一日基本上已經塵埃落定,唐XX先生定梁XX先生當選又如何?大致上香港既命運都响中國政府操控中。一日中國政府覺得香港仲有價值,一日都唔會整死香港,所謂既特首,咪又係一直只係個中介人角色,傳聲筒,橡皮圖章。難道佢真係有能力發自內心為港人服務,可以唔比四圍起勢咁加價?

茅頭一直指向梁先生既暗紅背景,驚中共操控香港。問心而論,就算特首冇任何中共背景係咪就可以自己話事唔駛聽中央支笛?今次如果流選,邊個仲敢出黎選?邊個出黎選一定會比而家呢兩個更好?如果個個都有投票權,係咪又真係個個都會去投票?投出黎既又一定有能耐,肯担當,又果斷英明?

個人偏向相信時勢做英雄,今時今日又有多少英雄能做時勢?誠如美國總統奧巴馬,上任時民望幾高,大眾期望有多高,不見得所做一切就盡得人心,人人皆讚。

或許,唐先生個人運氣太好,天注定佢繼續做個開心有錢人,飲飲紅酒嘆嘆世界,唔駛做特首做箭靶;或者,香港需要個強勢政府,唔係比市民嘈嘈吓唔經大腦周街每人派六千蚊;也許,香港商人治港時代要告一段落,要變一下,樓價有機會回落一下令大眾市民可以有機會做樓奴;難道,個個不停鬧會鬧得走佢? 唔通,facebook/ 微博爆板結果會唔同左?又或者要個個人都走去移民,離開香港?但係,邊度先係真正既安樂窩?

當一切都唔响我地掌握,唔可以改變既時侯,不如少啲怨氣,少啲投訴,發放多啲正能量,祈願香港保持做一塊福地,明天會更好! 好好活在當下,活好自己既每一日罷啦~

9 comments:

  1. 全中,小弟都係咁諗,不過唔識用文字表達出嚟(讚)!

    ReplyDelete
  2. 我都好認同,所謂既特首, 其實同紙版警察無咩分別, 邊個做都好,都係中央既傳話器。但求做好本份,發放多d正能源,感受世界既美好仲好啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes Agnes, 我地比心機去 ‘逃走’ 好過 :P

      Delete
  3. 我覺得佢任內唔推廿三條, 肯搞普選, 同埋搞掂中港矛盾(即係雙非果d)
    其實已經係對香港人好好
    本身我唔中意佢, 寧願要唐, 但係既然佢做左, 諗深一層, 應該要接受

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來對唐少無乜意見,但推個老婆出嚟做替死鬼,連我地男人都接受唔到呢!

      Delete
    2. 轉個角度諗,唐太好偉大,咁大隻死貓都食 :P

      Delete
  4. Good sharing! can't agree more! 既已成定局, 何不積極向前看? 我十分認同香港需要一個強勢點的政府!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Elaine~ Seems I missed out your message.... until now... super sorry >.<

      Delete