Please click~~~

3/21/2012

Netvigator 之 customer service 篇

上星期四成功安裝香港寛頻後,星期五去了 PCCW 門市填份 netvigator service termination,職員表示終止日期理論上係一個月後,但會有同事同我再聯絡確定日期。順口問了之前隻免費送既上網手指駛唔駛還,係咪已經 cancel service, 得知要填另一份表,順手填埋。

隔了幾日,netvigator 冇消息幾時正式終止服務,於是打電話去問,有關職員表示門市填表要經另一部門入機,再由有關部門同我聯絡確定時間。中途職員話:其實想了解番點解你會終止服務呢?

我如實回答,幾個月來打黎問左幾次,貴公司都話30Mb服務最平都係 HKD238 一個月,冇免月費,冇 coupon, 人地公司標準價 100Mb都 HKD140 一個月, 你係我都轉啦

職員 9 秒 9  offer 了一個計劃,都係 HKD238 一個月但有幾個月回贈同幾百蚊超市現金 coupon, 平均 HKD18x 一個月....

其實我上次打去佢比呢個 offer 我既話我可能已經續左約,但佢呢個 offer 真係太遲了,我新約又簽了,線又整好晒,番唔倒轉頭。
******************************************

3 月 23 日更新:收到網上行客戶服務部電話,確定終止合約日期,職員問點解要終止,我話價錢問題,職員快速提供了一個 HKD17x 的月費計劃..... 正所謂低處未算低....  (*&@*!*XYZ!!!!!)

2 comments:

  1. 既然佢大公司唔休做, 又咁後知後覺,咪由佢囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes, 全中~ 我呢啲小生意人地大公司冇興趣 ^.^

      Delete