Please click~~~

3/11/2012

iphone game: Draw Something (Free)


iphone free apps 首位,老少皆宜遊戲: Draw Something, 數天內極速於本人的 facebook 頁內進行洗板,而我自己尋晚裝完後都玩左幾個鐘,停唔倒手。

中學畢業之後好多畫畫,最多都係前排玩過數字油畫,而呢個 draw something 係要於遊戲中揾隨機對手或朋友一齊玩,遊戲每一輪會提供一至三星難度既單字題目比玩家,你選擇左個題目,就要開始發揮創意畫畫,可選擇線條粗幼,錯左可以擦走重身黎過。完成按 ‘DONE’,等對手估,估中視乎你當初選既難度可以取得一至三星金幣,估唔倒可以 ‘PASS’,遊戲比答案你,到對手揀字再畫比你估。

遊戲本意大概想玩家只要畫圖案比人估,但眼見不少人將成個答案寫於畫中,咁就唔好玩啦。其實遊戲並唔要求玩家畫得好靚,只要畫出重點比人估倒,但都唔少 ‘畫家’細心畫畫畫,變相另一種畫展~

遊戲本身只有英文,好老實,唔少生字我都唔識,要查字典,可能咁會幫我學英文, haha.

Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/draw-something-free/id488628250?mt=8

3 comments:

  1. 我同你一樣, dl左幾日己經玩到停唔到手, 從中真係學到唔少生字, 係近期難得好玩又益智既game

    ReplyDelete
  2. Agnes, lokyan, 我畢業以黎都冇試過咁好學不停查字典:P

    ReplyDelete