Please click~~~

3/22/2012

WaveA: Geisha House (Free)

AppNavi 繼昨天的免費遊戲 Mask 後第二日再有新 game. AppNavi 內置遊戲內,上方 banner 顯示之外掛連結遊戲,developer 由 AppNavi 改成 WaveA, 同樣由 Gotmail 推出的, 遊戲模式同 AppNavi 一向的差不多。

在京都做藝妓的主角,去宴會前睡著了,醒來發現得番自己一個於屋內,其他人都離開了,屋內發現字條,原來另一藝妓有心令佢出唔倒場表演...

Jessie 提醒,結局有兩個:
好結局:用繩縛好和服,成功逃出,趕得及去到表演,困住主角個藝妓激死左
壞結局:主角冇縛好和服,逃出時於繩梯跌下,傷了腳,冇得出表演

簡單的一個遊戲,但勁討厭個紅色砌圖版,好慢,同埋個衣櫃成日按錯 >.<




Download link: http://itunes.apple.com/hk/app/escape-geisha-house/id510579757?mt=8



**7429 的註解,如圖上,一個圓點相連一條直線,左欄至中間一欄,每條線順時針轉 45度,至第右欄再順時間轉 45 度,每組點及線如此轉動,得出密碼:7429

25 comments:

  1. Doris呢個game係咪唔諗住post攻略呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 剛發現唔記得 post 個攻略, 專登開番部機補番 >.<

      Delete
  2. 呢個game d 畫面好靚,而家玩到煲水嗰到,又要等水滾....

    ReplyDelete
  3. 我唔明點解密碼係7429:(

    ReplyDelete
  4. 係囉!我都想知個密碼係點解?
    不過,都要多謝你嘅提示!

    ReplyDelete
  5. 地毯個7429意思係:
    左邊的圖案以圓點為條子的中心
    順時針方向轉45度
    變成中間的圖案
    之後再順時針方向轉多45度便會成為數字

    ReplyDelete
  6. Agnes, Annie: 加了插圖,睇吓明唔明

    ReplyDelete
  7. 我都係睇左你寫7429先諗到..
    如果佢右邊個 = 都變成 -> 咁會易明D lo~
    我覺得個 = 會有少少誤導左人..

    ReplyDelete
  8. 呢個都有壞結果架~
    最後係講主角唔用帶邦好和服而勾爛
    我無聊玩多次亂禁得知..

    ReplyDelete
  9. 哈哈~
    這個game好好玩的~!!

    ReplyDelete
  10. 我去煙槍右方木格找不到長捧? Why ?

    ReplyDelete
  11. 去多格櫃依次序按櫃的右邊1121414, 開不到第三格櫃,取不到油碟?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要睇左書左頁字母提示,煙仔圖案提示,及煙包上 MXXXX 的提示先可開櫃

      Delete
    2. 我試咗好多次,但仍然開唔到

      Delete
    3. 是否每個櫃筒都要按開+關(即係每一隔按三下先可以?)

      Delete
    4. 我冇記錯係開完要關番先算一下

      Delete
  12. 睇清楚appstore內容,好似係話AppNavi會用番原名做Gotmail,搞咁多不如一開始就咁好過,返正佢web版一向好正,最好全部舊Game轉埋手機版仲好。佢首頁有幾隻必玩��。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alex, 係呀,佢網站內幾個 PC game 都幾得~

      Delete
    2. 又其髮廊嗰個,氣氛嗰個壓迫感超強。

      Delete
  13. 我最差就係拼圖,可否有人比步驟教我點拼。

    ReplyDelete