Please click~~~

3/16/2012

酒店討厭事

因工作關係,間中都要出差住酒店,當中有好有唔好,本身冇潔癖既我,基本要求只係乾乾淨淨咁就可以,唔駛好豪好靚。

但唔知點解成日覺得酒店地氈好污糟,所以儘量唔會唔著鞋响房內行;多年前睇過一篇文章,提及全酒店房最污糟既就係 ‘搖控器’,睇完後呢概念一直留响我腦中,所以我亦唔會將搖控器放於床上,通常只放於電視前,打開揀完台就唔再郁佢。除此之外,個人住酒店 top 10 最怕既情況係:

1. 冇熱水沖涼,或者水唔夠熱,唔夠力
2. 房間隔音差,尤其係房近電梯口,不停聽見人聲,電梯開關聲
3. 房中成陣煙味,歷夠不散
4. 間房超大.... 特別得一個人住既時候,會覺得好恐怖架...
5. 空調夏天冷氣太凍,冬天又太熱,總之空調温度永遠處於不商當温度
6. 一入房周身唔自在 (咁要即換房),又式者入房見倒本聖經打開左 (真係見過架)
7. 房咭日日都壞, 日日都要去換一次房咭,對一次身份
8. 床槈太硬,枕頭太扁
9. 透明浴室(同人 share 房時超尷尬,一個人一間房時其實 OK)
10. 半夜有人打黎問:要唔要特別服務 (咁會嘈醒我,堅會鬧爆佢)

住酒店曾經遇過好多激氣事,好似 OT 左幾晚,攰到死,諗住終於可以瞓餐飽上機,點知一早七點幾有人不停拍門,只為問你:請問你有冇衫洗.... 嘈醒就瞓唔番了!!!

同房同事亦試過沖涼時拉開企缸度門,點知成度門甩左出黎。

另外有一次,响床邊跌左隻耳環,想揾之際見床下底有個咬左幾啖,發晒霉既蘋果。

當然,其中亦有好的,但通常最記得既都唔係好事啫 :P

6 comments:

  1. 我而家係孟買既酒店,希望無上邊既問題啦

    ReplyDelete
  2. GinSon - 個人印度酒店經歴係,好似番左幾十年前既落後地方,天未光就聽倒四圍車既响按聲.... Safe stay in India~

    ReplyDelete
  3. 我試過喺英國一間酒店個廁所塞左又無房換,搞到去toilet次次都要落lobby, 好討厭

    同埋透明浴室真係想死,唔通同房一定係情侶/夫妻咩?沖涼要用大毛巾遮住, toilet都唔係好想去

    ReplyDelete
    Replies
    1. 塞廁所咁大鑊.... 你住左幾多晚?唔換房?

      Delete
  4. 好彩暫時都只係遇過隔音差呢個情況,不過通常都玩到㓔哂,無知無覺就天光,不過要數最差應該係啲行李俾人翻過,又其係啲證件,一定要跟身同分開擺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alex 我以前有個同事,大陸出差夜晚番房發現成個喼比人偷走左

      Delete