Please click~~~

3/11/2012

Movie: 桃姐 A Simple Life

近期好似冇咩新戲上,結果走去睇左 “桃姐”。

劇情好簡單,桃姐於 Roger 家打工六十多年,服侍一家幾代老幼,由於 Roger 一家移民美國,淨低桃姐與 Roger 於香港生活。一日,桃姐突然中風,Roger 開始發現桃姐响佢生活既重要性,而呢套戲主要交代桃姐中風至去世幾年間與 Roger 既一段介乎主僕與母子間既感情。

戲中葉德嫻應該素顏上陣,動作言語間好配合身份,令人好感受到佢自己身為工人唔想麻煩 Roger 一家,想被愛但唔敢要求太多既無奈。

感受最深反而係桃姐住既老人院一幕,實景拍攝之餘好寫實,同我好多年前家人住老人院時既情景極之相似 ﹣ 任人擺佈卻又無可奈何。

戲中好多知名導演及‘串’星,黄秋生杜汶澤依然搶鏡好笑,桃姐 Roger 間相處都好多笑位之餘都好温馨。

最後,桃姐臨離世時 Roger 決定番大陸做野,唔想面對桃姐離開,覺得佢少少‘自私’但又好明白當中唔敢面對既情感。

死亡於我並唔係陌生既課題,成日覺得老人家要病要受苦既話,‘離開’反而係一種解脫....

4 comments:

  1. 我都睇左桃姐, 其實佢無專登拍到好催淚, 但係好多位好感動, 我睇完對眼腫晒 :p

    ReplyDelete
  2. 我睇時附近都好多‘時時索索‘既聲

    ReplyDelete
  3. 我昨晚看了"桃姐".我真的不想把嫲嫲送到老人院.

    ReplyDelete
  4. 洛欣,好多時做人唔係想唔想既問題,係環境迫成

    ReplyDelete