Please click~~~

11/26/2011

Immortals 天魔戰神 (3D)

賣點係戰狼300班底,1億1500萬美元打做.... 但係我覺得除左某啲視覺效果有戰狼 300 影子外,奉勸一句:唔好嘥時間~



一向鍾意神話故事,怪力亂神既野都好吸引倒我,但呢套野只可以當作一套用幾個天神名做角色做既戲睇,同神話故事其實冇大關連。男主角 Thesus (提修斯)除左靚仔好打之外,成套戲佢都係行行企企,打交好多場面都好似就快比人打死咁滯,亦唔太知佢有咩吸引力連女先知 Phaedra 都自動獻身... 個神弓被搶,何解冇人想去搶番,就咁隨得反派 King Hyperion 拎黎放班 Titans (上次天神大戰敗方) 出黎?既然連個女先知都知把神弓可以放班 Titans 出黎亂世,點解班天神唔一早毀左個神弓?

最後一場,五個天神 (包括宙斯 Zeus) 着到成班金色聖鬥士聖矢咁打 Titans , 天神唔係應該有法力或者用魔法對打,何解都係打埋啲爛仔交?天神點解得五個?其他去晒瞓? 一早知拉倒個山封住 Titans 就打完,一就就封山咪得,駛咩死淨 Zeus 先咁做。Thesus 做左咩最後可以變做天神?仲有... 好多唔通既地方....

套戲女主角應該係女先知 Phaedra (一千零一夜女主角),但我反而覺得飾演 Athena (雅典娜女神)既 Isabel Lucas 好搶 (其實睇完呢段 youtube 差唔多睇晒 Isabel 戲中既戲份):




P.S.: 呢套係 3D, 我响 Mega Box UA 睇,但冇 3D 眼鏡派,係咪 UA 都取消左免費借用而必須自備?

3 comments:

  1. UA宜家要bring ur own glasses, 要自己買

    佢地話太多人偷眼鏡,所以要自己帶

    ReplyDelete
  2. ooooh, 咁唔記得拎去咪又要買....

    ReplyDelete
  3. 無錯,我都買左2副(汗)

    ReplyDelete