Please click~~~

11/16/2011

AppNavi: The Inn of Ordeals 受難旅館(Free)

放假日,比老闆叫左去出差,老闆話準備間好酒店比主角做補償,但去到發現間酒店不外如是,仲比人鎖住左....

成功逃出後,轉左去間私人風呂正房 + 豐富晚餐... 呢個竟然係個試煉!!

好想話,AppNavi 駛唔駛咁慳皮,場景咪 90﹪根本係 A Strange Invitation/ 奇怪的邀請函 既場景.....

容易既一個...





The Inn of Ordeals 受難旅館

16 comments:

  1. 我都玩完啦,都係慢你d
    +4個密碼要睇forum,我以為12 16之後應該入2024

    ReplyDelete
  2. 我都係比+4個密碼"kick"左好耐~

    其實我唔係好明毛巾上面嘅字,好似玩完都唔有用過

    ReplyDelete
  3. P>R>L>R 我不明白推在哪?

    ReplyDelete
  4. Agnes, 唔睇毛巾係睇唔到畫上既136

    ReplyDelete
  5. CAT, 推即係襟左右箭咀下個點先,然後右左右,最尾襟多一次下面個點

    ReplyDelete
  6. Thanks GinSon, your replies are 100% same as my answer ^.^

    ReplyDelete
  7. 咁我明喇,Mt=mountain top,thanks GinSon^^

    ReplyDelete
  8. 我都想講,一開睇到好似熟口熟面甘既?!
    另外,我喺紙睇提示嗰度塞左,因為我睇極張紙都唔可以close up睇到水滴上既提示,又做唔到下一步,可以點?pls help >"<

    ReplyDelete
  9. 將提示紙翻去有水滴個邊,按一下水滴,打開熱水壺,放入去,搞掂

    ReplyDelete
  10. 唉~等我仲係甘按水滴位置,以為水滴上面有寫到提示=.=llll
    Ok啦,thx a lot GinSon.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. 我唔次次呢啲game要入英文pw時,明明入啱,都勁出現error,入好多次都入唔到><

    ReplyDelete
  13. 咁奇? 大細階啱,睇晒 hints 應該都入倒架喎

    ReplyDelete