Please click~~~

11/15/2011

資生堂 ﹣ 免費面部皮膚護理

上星期收到資生堂電話,通知會員有一次免費皮膚護理或化妝服務,約左尋日到朗豪坊專櫃進行護理。去之前已經諗好似冇房,點做... 結果去到已經見一位女仕 ‘坐响到’ 敷住 mask... 有少少想打退堂鼓,但阿 Q 地諗,敷住張紙 mask 唔會咁黑撞倒熟人掛..... 一向只買資生堂化粧品,其實冇用過佢既護膚品,所以想去試吓... 行埋去問都好難一次試咁多 product

講低電話號碼,等左一陣,BA 幫我簡單潔面後 (當然冇 steam & 針清),用部機 check 皮膚狀況 (又係六角肌係好咁....), 之後好快拎出下面一堆產品出黎 (唇膏唔關事)...


揸完最左面之 toner, 左二 ﹠ 三兩支精華 (去色素及補骨膠原),再敷紙 mask 十分鐘,按摩膏面部按了 2﹣3 分鐘,揸最右面之 lotion, 另加 eye cream, 護膚粉,再加 3 分鐘 ‘推廣時間’, 全程三十分鐘左右完成。

好唔好就咁用一次真係唔知,但用開資生堂既護膚品的話,的確好抵,walk-in 去買任何一件產品都送好多 sample, 而我自己都有幾秒鐘動搖想買佢支去色素 serum。但係上星期大執房見太多野買番去未用完甚至未開... 都係算罷啦... 

BA 小姐介紹完我話考慮吓佢都好好笑容,一啲都冇黑面,可能因為佢做都做唔切,我响到三十分鐘不停聽見人比錢,我去到時敷緊 mask 位小姐都掃左三千幾蚊貨走,唔通個個都收倒政府六千蚊身痕??

2 comments:

  1. 其實white lucent 呢條line 都幾好用,用一段時間色素真係減小左。。你本身用開咩牌子架?我見你中都會post 關於美容護膚o既blog。。

    ReplyDelete
  2. 我揾日去八吓 white lucent 先... 我以前好多斑,近幾年打光打走九成,但係自己衰手多搞到好多暗瘡印..... 所以而家主打揾野去印... 但又有少少想去打 laser :P
    我用開咩牌子其實好難講,屋企有 botani, skin ceuticals, bicelle, synergie, eminence, chanel, cle de peau, la mer, estee lauder, sofina, bobbi brown, 連 neutrogena, olay, SKII 等等.... 用用吓買新番黎就貪新忘舊 >.<

    ReplyDelete