Please click~~~

11/13/2011

Clarisonic Mia

買左部 Clarisonic Mia 番黎洗面,朋友話我白痴,用手洗咪一樣... 可能啦.... 有留意開美容產品既都知呢部手掌咁大既機仔已經唔係新產品,部機防水,沖涼時可以洗面用,1 分鐘搞掂。唔少網評都幾好,其中幾個 function 最吸引我:


70% 使用者表示暗瘡減少
69% 使用者表示乾燥脫皮情況改善
68% 使用者表示毛孔明顯縮小



充電 24 小時後,用了第一次,一分鐘完了,機自動停但我仲未洗完成塊面,於是再開多一分鐘。但係,洗完面後揸 toner 發現有 ‘太’ 乾淨既吮手感覺...  之後都係乖乖地响限時內完成好啲....

8 comments:

  1. 係joyce beauty 買噶?幾錢阿?

    ReplyDelete
  2. Angel, 我唔係响 joyce beauty 買,價錢HKD960, 雙腳頭要自己加個變腳頭,yahoo hk search 第一個賣告就見間舖既資料,要知詳細名 email 比我丫: dorstalk@gmail.com

    ReplyDelete
  3. 我之前係joyce買左一個好好用,不過要成二千幾蚊,之前我阿媽整爛左,我吳舍得再買個甘貴!係埋好好用噶?如果好用我都想買個試下!

    ReplyDelete
  4. 我諗你之前買嗰部係 clarisonic pro, 我呢部係迷你版 mia, 我覺得幾好用,但冇用過 pro 版冇得比較。 你 google 吓 AnthonG,呢到買 mia 同 pro 都平啲

    ReplyDelete
  5. 不過衣家缺貨中。。我聼你介召呢個網,去買左好幾樣野,比平時去專櫃買便好多。。DR。WU o既面膜都好好用嫁。。。

    ReplyDelete
  6. 我間中都去呢間買,啲 product 冇咩問題,開頭都驚驚地因為去 SxSx 買過隻 cream 同用開既唔同味同質地,所以有一期只敢去專櫃買.... 呢間 so far 買咁耐都 OK。
    我用 product 好雜,成屋都係, mi ming mart 都買唔少 :P
    Dr. Wu 我都幾鍾意用,之前去台灣大量入貨但用晒,之後轉左用 Bicelle 隻 hydrating mask...

    ReplyDelete
  7. Oh, I got one either...but my acne issue doesn't seem improved...joyce asks for 1400 for this...

    ReplyDelete
  8. Oh, do u feel any cleaner then before?

    ReplyDelete