Please click~~~

11/18/2011

icq.... Return?

apps store free apps 第一位,竟然係 icq.... 想當年,人人交換 icq #,電腦一聲 ‘丫噢’ 個個都知係咩意思,貪得意都裝了,但長長的 list 只有 3 個人 online... 大概都係貪過癮開一開.... 難得我一諗就諗起我個 7 位數字 a/c number + pwd ~

响 whatsapp, line, sms + icq 咁多通訊 apps 既時代,唔同 apps 收 msg 都要 switch 去另一個,其實... 係咪自找麻煩呢?

突然諗起一句:生活簡單就是美

6 comments:

  1. 我都記得個ac no.,但個pw就唔係好記得.但仲諗緊down唔download~

    ReplyDelete
  2. jennifer, 記得個 a/c # 已經唔易:P

    ReplyDelete
  3. PikachuEXE, 我都係 prefer whatsapp ^.^

    ReplyDelete
  4. 超過十年未掂過。

    ReplyDelete
  5. Mac.KHL, 我都係,就算 DL 左個 apps 之後嗰日開過之後,到而家都冇開過 :P

    ReplyDelete