Please click~~~

11/04/2011

活動地圖

一星期平均兩次,出街總會有人問路,問點搭車,問XX 舖頭响邊,最騎呢既試過响巴士站等車拎住個電話講緊,後面有個路人甲拍我膊頭問呢架車經唔經 XXX (我向後一望,呢位路人甲後面好多人可以問);試過响銅鑼灣有兩個國語人問附近有咩平靚正食店;曾經有個遊客拎住張電話咭,拉住路過既我問點樣增值 (其實張咭套寫左...);好多次坐車中有人問去XXX 邊個站落 (我都通都戴住 earphone....);唔止一次,去旅行身處外地,我自己都拎住張地圖,都有其他遊客黎問我路...

朋友話,大概我個樣似個 information counter.....

No comments:

Post a Comment