Please click~~~

11/10/2011

AppNavi: Flames of Light and Shadow 消失在火焰中的光影 (Free)

主角於一個陌生房間醒來,發現大門被封,屋外大火,逃走過程發現校園兩宗失蹤案與屋主有關,而兩個失蹤的人均已被殺,自己更為下個目標。主角逃走前要搜集證據將兇手繩之於法....

好結果:估中真兇,兇手法網難逃
壞結果:真兇在逃,主角惶恐度日

再次 good & bad ending 遊戲,老規距,good end 結局於本文最底,不喜勿看:

Note: 13i. should be "147* instead of 147"






真兇: AOI HONDA (記得取行事曆同 print out後要睇一次內容)

月曆所見兇手 26 Nov 約了 KC, 即下個目標(因為月曆上標上 22/ 24 Nov 約的人都死了),所以Chihira Kuniyama 應該就係主角。

提示話兇手鐘意的人同主角同一星座 (即 Pisces),  疑兇剩下 Aoi Honda 及 Natsumi Niimi, 而根據左下檔案顯示,Otani 同 Mizushima 生日期同兇手暗戀既人數字相同,所以 Aoi Honda 係最有嫌疑 ....

___________________________
Hammer Location:

Make sure this is the "LAST" item missing in the inventory, otherwise you cannot pick it up

Click the circled area

can only see the hammer when close up


45 comments:

  1. iPhone十次有九次留唔到言......
    AppNavi上兩個禮拜又十次有九次DL唔到game......
    Q..Q!之前幾個禮拜有個post當故事咁睇咗......(DL唔到喔..),發覺竟然覺得好睇....|||orz
    (希望今次留到言......)

    ReplyDelete
  2. 俾個星座表玩殘,原來唔關事(¬_¬)

    ReplyDelete
  3. Print左張紙出黎要睇一下先可以good ending,等我以為估錯左,激死.

    ReplyDelete
  4. 甘米撈撈, 我以為你唔玩 AppNavi 添,好耐冇見你留言:P
    我 check 過 spam 都冇你留言呀... 唔知點解 >.<

    ReplyDelete
  5. Mac.KHL, 星座表都有少少線索既,話主角同兇手暗戀既人同一個星座

    ReplyDelete
  6. GinSon, thanks~ 你唔講我都冇留意,因為慣性拎左野都會睇一睇 :P

    ReplyDelete
  7. 我認為Yudai Huyama是凶手的"The Person"。他與Emiko有共同letter(血型),與Yoko的生日有共同number(3)。而有這些共同點又與主角跟"The Person"共同星座的,只有Aoi Honda。

    ReplyDelete
  8. 忘了說,Yudai Huyama是凶手的"The Person"因為他的生日是3月12日。

    ReplyDelete
  9. Demis, english version added, enjoy the game~

    ReplyDelete
  10. 白仔,我都認為係 Yudai Huyama 係兇手暗戀個人... 被個變態暗戀....

    ReplyDelete
  11. 攻略上襟電話嗰度話最左邊要全按,你係咪寫漏左個的"*"號?應該係147* ?!

    ReplyDelete
  12. 版主玩得好快,無一次可以快過佢

    ReplyDelete
  13. 啊o_o我玩吾到good ending啊o_o

    ReplyDelete
  14. Yeah, good end, 個hammer 我搵左好耐(汗)

    ReplyDelete
  15. Agnes, GinSon: 我係尋晚十二點幾見有新 game, 忍唔住玩完先瞓......

    ReplyDelete
  16. 雷邪嚕,你要仔細睇電腦每一個檔案 (點內容先算,不停 next 唔可以),攞完 print out, agenda 同月曆再檢視,睇門口個星座圖,做晒應該係 good ending.... 同埋玩唔倒 good ending 要重頭再玩,擺 bad end 左中途 save game 再玩好似都玩唔倒 good ending

    ReplyDelete
  17. Agnes, 我不停走去拎左邊 skeleton 既 bracelet, 攪左一輪先知係拎 hammer... 超白痴...

    ReplyDelete
  18. 唔係呀,, 我用iPhone直頭留唔到..
    成日load十世都未得...
    又login唔到...= ="
    ((最衰仔係冇得copy & paste...下下要重新打過又up唔到..

    ReplyDelete
  19. 甘米撈撈, 可憐... 咁你 download 倒 games 玩未?

    ReplyDelete
  20. ShaRon, the hammer is inside the wardrobe, between the 2 skeleton, close to the right one under it's right knee

    ReplyDelete
  21. I tab hundreds of time still cant manage to get it.. hahaha~ it keeps bring me to the note under the skeleton.. :P

    ReplyDelete
  22. ShaRon, added 2 photo in the above, see if it can help.

    ReplyDelete
  23. Ahha! yes i've got it!! thank you so much Dor Dor~~~ <3

    ReplyDelete
  24. Help~~~
    點解我睇哂月曆同星座都唔可以用鎖匙開牆後嘅門?我仲做漏啲乜?

    ReplyDelete
  25. 搞掂嘞!原來我未冷卻條匙呀!Hehe

    ReplyDelete
  26. 唔好意思呀!請問真兇即係檔入面第幾個人?因為我係玩中文版,所以你寫英文名我唔知係邊個呀!

    ReplyDelete
  27. AOI HONDA 好似係第三或者第四個人, XX 本田咁

    ReplyDelete
  28. XX 雄大應該係兇手暗戀嗰個

    ReplyDelete
  29. 放大睇晒所有線索既內文都唔得既 (月曆,電腦檔案,駭骨邊既紙),你只可以試吓重玩個遊戲

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. 其實故事係發生係2011,因為月曆係2011既11月
    前兩個人係2010被殺,所以標住"2010"係個名縮寫上面(dairy亦有講),不過唔明點解係O.K.而唔係O.E.,明明第一個被害者叫Emiko...(為左證實係唔係bug,所以先搵到lee度:p)

    而同第一被害者含有相同letter(血型),又同第二被害者含有相同數字(生日),最後同自己(即K.C.,因為月曆有mark)相同星座既有Yudai Huyama同Aoi Honda兩個

    我當初估Yudai Huyama,不過錯左,先諗到兇手係用左意中人既生日,lee part好似無提示純撞1/2機會,我覺得唔係好escape game...

    ReplyDelete
  32. 突然醒起如果係漢字,分得出男女,咁就唔會搞錯啦orz

    ReplyDelete