Please click~~~

11/07/2011

添好運點心專門店

尋日去深水埗,行行吓見好大個白底綠字招牌寫住添好運,見冇咩人等,又餓餓地,攞籌後等左唔駛十分鐘就有位座。




openrice 介紹既 ‘豬潤腸粉’, 平時都食得吓豬潤既我都唔太鐘意,但個皮好滑,早之叫蝦腸; 蘿蔔榚太濕唔鐘意


牛肉球都 OK, 粉果好脆,唔錯


好好味既脆皮叉燒包,但一份有三個,我地食唔落,拎走左一個,但食嗰時發覺要整好即食先好味


仲有個馬拉榚好好味,但一到就被我分屍食左.... 冇相

其實我地食既時間係下午茶時段,平時去富臨,我又覺得富臨點心整體好味啲又抵食啲喎,重點係... 唔駛點等位

要等位既話,我應該唔會再食呢間

________________

同場加映 ‘隔離飯香’ 趣事:隔離枱一男一女食客,同我地差唔多時間坐底,聽佢地對話都係第一次食,男既可能好餓,叫女既求其點食物。我地就無聊 openrice 睇食評有咩好食,慢慢揀。結果我地未入單,隔離枱已經放到成枱食物。

佢地一邊食一邊品評,呢樣一般,呢樣嘛嘛... 到我地既食物上枱,可能係 ‘隔離飯香’ 既道理,聽見男既不停話:不如點馬拉榚丫 (唔知係咪因為我係咁話好味),我想食粉果呀... 結果,隔離位成枱滿佈食物,我地食完走時聽見佢問侍應攞盒裝野走... 佢地實在叫得太多勒.....

No comments:

Post a Comment